شناسهٔ خبر: 19049735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

دهقان:

جهانگیری پوششی بیاید برای همیشه به مهره سوخته تبدیل می شود/ تداوم دولت روحانی به نفع كشور نیست

نماینده طرقبه گفت: شان جهانگیری این نیست كه همه تخم مرغ های خود را در سبد روحانی بچیند. اگر جهانگیری به عنوان دنباله روی روحانی در انتخابات حضور یابد برای همیشه به مهره سوخته تبدیل می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما، محمد دهقان اظهار داشت: بهتر است جهانگیری از سوی جریان اعتدال و اصلاحات محور انتخابات شود.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس گفت: آقای روحانی به هر دلیلی نمی تواند کشور را اداره کند و در اداره کشور ناتوان است. اگر جریان اعتدال و اصلاحات عاقلانه رفتار کند باید آقای جهانگیری محور جریان شود.

تداوم دولت روحانی به نفع کشور نیست

وی تصریح کرد:ادامه حضور روحانی در پست ریاست جمهوری نه به نفع کشور است و نه به نفع خود ایشان زیرا به دلیل عدم توانایی های ایشان عملا پیشرفت کشور متوقف شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس گفت: در صورتی که از جریان اعتدال و اصلاحات آقای جهانگیری نامزد شوند و از جریان جبهه مردمی انقلاب نیز یک نامزد وارد شود رقابت گرمی خواهد بود.

این حقوقدان مجلس تصریح کرد: ادامه ریاست جمهوری آقای روحانی برای کشور خسارت بار است. رئیس جمهور برادر دارد، آقای فریدون در دولت یک قطب است آقای نهاوندیان قطب دیگری است وزرا آرزو دارند با رئیس جمهور حرف بزنند و حرف رئیس جمهور را بشنوند. معاون اول اختیارات رئیس جمهور را ندارد اگر جریان نزدیک به آقای روحانی همه یکدست شده و بر آقای جهانگیری توافق کنند بهتر است.

جهانگیری رئیس جمهور بود وضع بهتری داشتیم

وی بابیان اینکه در شان آقای جهانگیری نیست که در انتخابات صحبت هایی در خصوص عملکرد دولت های نهم و دهم کند اظهار داشت:. آقای جهانگیری بهتر است صادقانه گزارشی از عملکرد دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه دهد و از همه اقدامات دولت دفاع نکند. حتی موانعی که در دولت برای اقدامات ایشان وجود داشته است را تشریح کند.

دهقان تصریح کرد: اگر آقای جهانگیری رئیس جمهور بود قطعا در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وضعیت بهتری داشتیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت ادامه داد: شان آقای جهانگیری این نیست که همه تخم مرغ های خود را در سبد روحانی بچیند. اگر جهانگیری به عنوان دنباله روی روحانی در انتخابات حضور یابد برای همیشه به مهره سوخته تبدیل می شود .

دهقان افزود: اگر اقای جهانگیری به عنوان یک کاندیدای محکم و جدی در انتخابات حضور یابد و آقای روحانی کنار برود برای جریان اصلاحات بهتر است، اصولگرایان نیز به دنبال نامزد خود هستند تا با پیروزی نامزد اصولگرایان عدالت و سخت کوشی در دولت مجددا احیا شود.
منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما