شناسهٔ خبر: 19048500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مراکز فرهنگی دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اولویت برنامه های دولت مبتنی بر سیاست های نظام و تحقق اقتصاد مقاومتی و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

صاحب‌خبر -

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  به پروژه های اقتصاد مقاومتی استان زنجان و چهار پروژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این پروژه ها در اولین فرصت به بخش خصوصی واگذار می شود.

 

این مقام مسوول سالن تئاتر فرهنگسرای امام خمینی(ره)، فرهنگسرای ایجرود، هنرستان هنرهای تجسمی دختران و هنرستان موسیقی پونک راجزو پروژه های اقتصاد مقاومتی این مجموعه اعلام کرد و افزود: باید این پروژه ها به بخش غیردولتی واگذار شود و هفته آینده آگهی فراخوان واگذاری تکمیل آن به سایت ها اطلاع رسانی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به پروژه های تالارشهر زنجان و کتابخانه مرکزی اشاره کرد و گفت: این پروژه توسط بخش خصوصی در بازه زمانی کوتاهتر تکمیل می شود.

 

مقدم واگذاری مدیریت مراکز فرهنگی و هنری به بخش غیردولتی را از دیگر رویکردهای این مجموعه در سال جاری عنوان کرد و افزود: اردیبهشت امسال آگهی واگذاری فرهنگسرای ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان و هنرستان هنرهای زیبا را به بخش غیردولتی واگذار کنیم.

 

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در صورت اتمام پروژه های نیمه تمام جهشی در بخش فرهنگ و هنراستان زنجان رخ می دهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه با اتمام مراحل واگذاری زمین، عملیات ساخت موزه هنرهای معاصر آغاز می شود، ادامه داد: احداث سینما با مشارکت بخش خصوصی در سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار می گیرد و شاهد ساخت هفت سینمای کوچک در استان خواهیم بود

نظر شما