شناسهٔ خبر: 19043602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیسی: مشکلات موجود، زیبنده نظام نیست

یزد – ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون تردید گام های بلندی در کشور بر داشته ایم و به قله های متعددی دست یافته ایم اما مشکلاتی داریم که زیبنده نظام نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عصر سه شنبه در جمع مردم روستای فهرج یزد افزود: فساد اداری، زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست و با اصلاح مدیریت می توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد.
وی افزود: دولت اسلامی موظف است بر اساس قانون اساسی برای هر فرد ، زندگی ، حقوق و معیشتی را تامین کند که این شغل و معیشت و تحصیل در شان و کرامت انسان باشد.
نامزد ریاست جمهوری اضافه کرد: کرامت انسان در شغل ، معیشت و زندگی با کرامت است و دولت اسلامی موظف است زمینه های رشد و کرامت انسان را مهیا کند.
وی ادامه داد: بدون شک کشوری که هشت سال مقاومت کرده و در حوزه های مختلف هوا و فضا و موشکی و در مساله علم و فناوری و نانو حرف اول را می زند می تواند یک نظام اداری را بدون هر گونه فساد رقم بزند .
وی با بیان اینکه در کشور ایران ، مشکل آب وجود ندارد و مشکل، مدیریت آب است اظهار داشت: مشکل فقط ساختارهای نادرست اقتصادی نیست بلکه مشکل، کمبود مدیریتی مقتدر برای اقتصاد کشور است.
این نامزد ریاست جمهوری درباره استان یزد هم گفت: یزد، چهار راه و مرکز صنعت معدن و تجارت برای کشور است و می تواند در صنایع مختلف ، برنامه ریزی و هدایت در جایگاه برتر کشور قرار گیرد.
رئیسی با بیان اینکه اقتصاد ایران باید درون زا و برون نگر باشد افزود: می توان سالی 25 درصد از کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل را به مدار تولید آورد به شرط آنکه نگاه همه ما به توانمندی های درون کشور باشد و در واقع همه مشکلات به دست مردم حل شود.
حجت الاسلام رئیسی در سفر یک روزه خود به استان یزد علاوه بر حضور در جمع مردم روستای تاریخی فهرج یزد، با آیت الله ناصری امام جمعه یزد هم دیدار کرد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
1968 / 6197 / 1876
خبرنگار: محمود رحمانی**تنظیم کننده: محمدحسین فلاح تفتی

انتهای پیام /*

نظر شما