شناسهٔ خبر: 19043585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازدید خانواده های شهدای مدافع حرم از روستای سیل زده چنارعجب شیر

مراغه - ایرنا - جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی از روستای سیل زده چنار عجب شیر بازدید کرده و با حضور در مزار جان باختگان این حادثه با نثار فاتحه و گل، با بازماندگان و داغداران حادثه ابراز همدردی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیر کل ستاد بحران آذربایجان شرقی روز سه شنبه در جمع خانواده های مدافع حرم در روستای چنار با تجلیل از حضور این خانواده ها گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام مدافعان حرم است و ما باید با جان و دل از آرمان‌ها و ارزش‌های این شهدا که همان ارزش های اسلامی و انقلابی بوده دفاع ‌کنیم.
خلیل ساعی با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید قدردان شهدا به‌ ویژه شهدای مدافع حرم باشند، افزود: خانواده‌های این شهدا باید به خود افتخار کنند که فرزندان آنها با دشمن تکفیری وهابی کاری کرده‌اند که حتی پای آنها هم به نزدیکی مرز ایران اسلامی باز نشده است.
وی با اشاره به اینکه حضور در جمع خانواده های کشته شده سیل در روستای چنار خواسته همه خانواده های شهدای مدافع حرم است ادامه داد: حضور این خانواده های شهدا در روستای چنار نشان از روحیه فداکاری، ایثا، همدلی و وحدت آنان در شریک دانستن خود در عزای مردم داغدار این روستاست.
وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای یافتن سه مفقود دیگر این حادثه سیل در استان ادامه دارد گفت: از این مفقودی ها 2 نفر در آذرشهر و یک نفر دیگر در عجب‌شیر بوده و جستجوها برای یافتن آنان در حال انجام است.
وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات تا زمان یافتن مفقودین ادامه داشته و اکیپ‌های امدادی مختلف با تجهیزات هم‌چنان در مناطق سیل‌زده به سر می‌برند.
به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته تداوم بارش در استان های شمالغرب کشور منجر به وقوع سیل به ویژه در شهرستان‌های عجب‌شیر و آذرشهر در استان شد که جان 42 تن را گرفت و خساراتی قابل توجهی به منازل روستائیان، باغات، دام و زمین‌های کشاورزی زد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485

انتهای پیام /*

نظر شما