شناسهٔ خبر: 19043568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علیرضا محجوب:

کسی نباید در مقابل انتقادهای وارد شده به دولت جبهه بگیرد

اسلامشهر- نماینده مردم تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی نباید در مقابل انتقادها و حرف های حق جبهه بگیرد و به منتقد حمله کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محجوب شامگاه سه شنبه در جشن بزرگداشت عید مبعث در اسلامشهر اظهار کرد: این دولت بیش از آن که من انتظار داشتم نتیجه گرفته است، صد البته که انتقاداتی نیز به دولت وارد است و کسی نباید در مقابل انتقادها و حرف های حق جبهه بگیرد و به منتقد حمله کند.

وی با بیان این که باید اقدامات بزرگی صورت می گرفت اما انجام نشده است، گفت: اقدامات رو به جلو و خوبی انجام شده و نشانه توسعه اقتصاد کشور است، حجم واردات کشور ۵ برابر شده است.

رئیس کنفدراسیون کارگری مجلس اضافه کرد: خدا را شکر که ترامپ آمد و همه چیز مشخص شد، چون مواردی که به عنوان اشکالات برجام در اینجا گفته می شد، امروز از زبان رییس جمهور امریکا می شنویم.

وی گفت: رشد اقتصاد ملی با تولید ناخالص ملی رابطه مستقیم دارد و امروز صادرات کشور از نظر حجم و مبلغ ارزی از واردات بیشتر شده است و این یک موفقیت است، این کارخانه هایی که امروز می گویند تعطیل شده و تعطیلی آن را به دولت مرتبط می سازند مربوط به دوران قبل از روحانی بوده است.

دبیر کل خانه کارگر تاکید کرد: با این مسائل سبب دلسرد کردن جوان ها می شوند، نمی گوییم انتقاد نکنید اما انتظار داریم اگر حرفی زده می شود صادقانه باشد.

بر اساس این گزارش، این مراسم توسط ستاد حسن روحانی در اسلامشهر برگزار شده بود.

نظر شما