شناسهٔ خبر: 19043533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتصاب 48 مدیر زن در هرمزگان در دولت تدبیر و امید

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: در این استان تعداد هشت نفر مدیرکل دستگاه های اجرایی ، 19 معاون مدیر کل و 21 مدیر ادارات شهرستان های استان از بانوان توانمند هستند که در دولت تدبیر و امید به عنوان مدیرمنصوب شده اند.

صاحب‌خبر -

زهرا یعقوب نژاد سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت به این باور رسیده که حضور فعال و موثر بانوان در صحنه می تواند در جامعه نشاط ایجاد کند و شاخص های امید را بهبود بخشد.
وی افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نیازمند توجه هستند لذا دولت تلاش کرد بخشی از کارها و مدیریت ها را در اختیار این قشر قرار دهد تا متناسب با توان و ظرفیت خود بتوانند به جامعه خدمت و در زمینه توسعه و آبادانی کشور سهیم باشند.
وی با بیان اینکه حضور زنان در پست های مهم مدیریتی در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است، گفت: این نشان دهنده ارتقاء جایگاه زنان در دولت یازدهم و میل این قشر به مشارکت در فعالیت های اجتماعی است.
یعقوب نژاد با بیان اینکه حضور زنان در اجتماع و تعداد مدیران زن در کشور قابل توجه است، اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده توانمندی های این قشر در زمینه های مختلف و تعداد دانشجویان و دانش آموختگان دختر موید این موضوع است.
وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی توان افزایی زنان مدیر در هرمزگان، افزود: این طرح با نظارت دفتر امور زنان وزارت کشور و همکاری معاونت امور زنان ریاست جمهوری و اجرای دفتر امور بانوان استان برگزار شد.
وی هدف از آموزش را تقویت جایگاه زنان مدیر و مسئول و ارتقاء دانش و مهارت های مدیریتی ، بهبود عملکرد مدیریت زنان مسئول ، فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعداد ها و توانمندی های زنان مدیر و همچنین ایجاد هماهنگی بیشتر بین دست اندرکاران امور زنان و خانواده و ایجاد زمینه های فعالیت های دستگاه های اجرایی در توسعه امور زنان و خانواده دانست.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

انتهای پیام /*

نظر شما