شناسهٔ خبر: 19043332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمد نوازی:

شایسته پیروزی بودیم/ الاهلی توان مقابله با استقلال را نداشت

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه اگر از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم، تعداد گل ها بیشتر می شد، گفت: استقلال شایسته پیروزی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوازی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الاهلی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی نفس‌گیری را از دو تیم شاهد بودیم. استقلال بسیار پرتوان ظاهر شد و حتی می توانست در نیمه اول به گل هم دست پیدا کند اما شرایط زمین و بارش باران کار را برای آبی پوشان سخت کرد. البته آنها بعد از گلی که دریافت کردند تلاش زیادی کردند تا نتیجه را به تساوی بکشانند اما بدشانس بودند و توپ هایشان به گل تبدیل نشد.

نوازی در ادامه خاطرنشان کرد: نیمه دوم را استقلال هجومی بازی کرد و می توانست به دو یا سه گل دست پیدا کند. الاهلی کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود و تا دقایق پایانی حرفی برای گفتن و توان مقابله با بازیکنان استقلال را نداشت و  دیدیم که استقلال توانست با فشاری که روی دروازه الاهلی آورد به گل هم دست پیدا کند و راه صعود خود را هموار کند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آبی پوشان بتوانند در دیدار آخر خود برابر التعاون به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنند و به عنوان تیم اول گروه خود به دور بعد صعود کنند.

نظر شما