شناسهٔ خبر: 19043306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهدی فنونی زاده:

استقلال نیمه اول خوب نبود/ این تساوی با برد فرقی نداشت

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه در نیمه دوم استقلال طوفانی بازی کرد و به گل هم دست پیدا کرد، گفت: نیمه اول خوب نبودیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فنونی زاده پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الاهلی امارات گفت: نیمه اول آبی پوشان چنگی به دل نزد و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه کنند. آنها در زدن ضربات آخر کمی بی دقت بودند و اگر از موقعیت هایشان استفاده می کردند، مطمئنا می توانستند در نیمه اول به گل دست پیدا کنند.

فنونی زاده تاکید کرد: البته بارش باران هم بی تاثیر نبود و کمی در روند کیفی دو تیم نقش داشت.

هافبک پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از گل الاهلی، بازیکنان استقلال کمی روی به بازی احساسی آوردند اما در نیمه دوم منطقی بازی کرده و با شرایطی خوب نیمه دوم را شروع کردند. استقلال توانست با فشار زیادی که روی دروازه الاهلی آورد گل تساوی را به ثمر برساند اما در دقایق پایانی به خاطر خستگی زیاد، الاهلی دوباره بر بازی مسلط شد اما نتوانست به گل دست پیدا کند.

فنونی زاده در پاسخ به این پرسش که آینده استقلال را چطور خواهید دید گفت: منصوریان و همکارانش می توانند با داشتن چنین جوانان با انگیزه ای و با جذب چند بازیکن دیگر فصل آینده را با قدرت آغاز کرده و به قهرمانی دست پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تساوی با برد هیچ فرقی نداشت و استقلال توانست به دور بعد صعود کند.

نظر شما