شناسهٔ خبر: 19042948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا/ تساوی استقلال خوزستان و الفتح عربستان

تهران- ایرنا- دیدار تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و الفتح عربستان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم در ورزشگاه الغرافه قطر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که در صورت پیروزی آبی های خوزستان، صعود این نماینده ایران به مرحله بعد تضمین می شد.
بازی در شرایط متعادل آغاز شد و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر شدند. در این نیمه هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت جدی و خطرناک روی دروازه حریف خلق کنند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.
نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. نیمه دوم نیز تقریبا بدون تغییر خاصی نسبت به شیوه بازی در هر دو تیم آغاز شد. با این حال استقلال خوزستان تلاش داشت تا دفاعی منطقی را برابر حریف از خود به نمایش بگذارد و از طرف دیگر تیم الفتح عربستان بدنبال استفاده از ضربات کرنر و آزاد برای خلق موقعیت های خطرناک روی دروازه آبی های خوزستان بود.
استقلال خوزستان در نیمه دوم می توانست در یکی دو صحنه صاحب گل شود اما بی دقتی مهاجمان و درخشش دروازه بان حریف مانع از فروریختن دروازه حریف شد.
با این حال در دقیقه 85 بازیکن الفتح دروازه استقلال خوزستان را گشود تا این تیم یک بر صفر پیش بیفتد. در این دقیقه و در غفلت مدافعان استقلال خوزستان، یک پاس در عمق برای علی الزرقان مهاجم الفتح ارسال شد و وی با یک بغل پا وحید شیخ ویسی را مغلوب کرد و دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.
در ادامه تلاش های بازیکنان استقلال برای جبران گل خورده به ثمر نشست و سلمان بحرانی در دقیقه 91 گل مساوی را وارد دروازه حریف کرد. بحرانی موفق شد در وقت های اضافی نیمه دوم توپ ارسالی از اوت بلند دانیال ماهینی را با یک ضربه قیچی برگردان زیبا وارد دروازه حریف کرده و بازی را به تساوی بکشاند.
استقلال خوزستان با این تساوی 8 امتیازی شد و تا قبل از پایان دیدار تیم های لخویا و الجزیره که با تساوی یک بر یک (تا دقیقه 60) در حال پیگیری به صدر جدول گروه دوم صعود کرد.
تیم الفتح نیز که تا پیش از این دیدار با 5 امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم قرار داشت، شش امتیازی شد و در مکان سوم باقی ماند.
قضاوت این دیدار را علی السماهیجی از بحرین برعهده دارد. داور در دقیقه 78 به فرشاد سالاروند بازیکن استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

** ترکیب الفتح عربستان
علی المزید (دروازه بان)، عبدالعزیز ابوشقرا، سیاف البیشی، علی البلیهی، عبدالله العمار(صلاح فهد 49)، احمدالمبارک، ریاض شراحیلی، حمدان الحمدان(علی المبارک 69)، حمدالحمد، اوکرا و حمد الجهیم
سرمربی: فتحی الجبال

** ترکیب استقلال خوزستان
وحید شیخ ویسی(دروازه بان)، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، ابوالفضل علایی، فرشاد سالاروند، آلویس نانگ، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و مهدی زبیدی(علی اصغر عاشوری 65)
شبک **ورزشی**9129**خبرنگار: مهدی رهبر **انتشار دهنده: سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*

نظر شما