شناسهٔ خبر: 19042405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئيس ستاد روحاني: آمده‌ايم تا اشتباهات گذشته را جبران كنيم

رئيس ستاد انتخاباتي روحاني گفت: يكي از دلايل حضور ما در عرصه انتخابات اين است كه جبران مافات كنيم و اشتباه گذشته را تكرار نكنيم.

صاحب‌خبر -
به گزارش تسنيم، محمد شريعتمداري در همايش فرهنگيان در هتل ارم تهران، با بيان اينكه در شرايط خاص و خطيري هستيم، گفت: در پايان دولت اصلاحات اشتباه استراتژيكي به‌وجود آمد و حاصلش آمدن دولت‌هاي نهم و دهم بود و البته ما كوچك‌ترين خدشه‌اي به آراي مردم در آن سال وارد نمي‌كنيم.
وي افزود: آن دوره درس‌هاي زيادي به ما آموخت و يكي از دلايل حضور ما در اين عرصه اين است كه جبران مافات كنيم و اشتباه گذشته را تكرار نكنيم. شريعتمداري اضافه كرد: سال 92 پيش آمد، خدا رحمت كند آقاي هاشمي نمي‌دانم چرا وارد عرصه شدند، با آقاي روحاني صحبت كردم ايشان گفت آقاي هاشمي و آقاي ناطق گفتند حتما وارد عرصه شويد. بعد خود آقاي هاشمي آمد، ما هنوز هم نفهميديم آقاي هاشمي براي چه آمد؟ اما تدبیر اين شد آقاي روحاني بيايد و بماند. هرچند آقاي هاشمي ردصلاحيت شد اما دكتر روحاني ماند و نامزد همه اصلاح طلبان در سراسر كشور شد. وي گفت: اگر سال 92 مردم آن تصميم را نمي‌گرفتند سرنوشت محتوم ما فنا بود. امروز آرامش و ثبات را در بازار و فعاليت‌هاي سياسي مي‌بينيم.

برچسب‌ها:

نظر شما