شناسهٔ خبر: 19042008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

الفتح عربستان یک - استقلال خوزستان یک/خوزستانی ها برای صعود یک امتیاز می خواهند

نماینده خوزستانی کشورمان در مقابل الفتح عربستان به تساوی رضایت داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های الفتح عربستان و استقلال خوزستان از چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند. این بازی ساعت 20 در پایتخت قطر آغاز شده است.
 
ترکیب الفتح:
 علی المزیدی، عبدالعزیز ابوشقرا، سیاف البیشی، علی البلیهی، عبدالله العمار، احمدالمبارک، ریاض شراحیلی، حمدان الحمدان، حمدالحمد، اوکرا و حمد الجهیم
 
ترکیب استقلال خوزستان:
شیخ ویسی- ماهینی- طیبی- کعبی-شیرزادی- سالاروند- علایی - مومنی- نانگ - بیت سعید - زبیدی 
 
لحظات حساس بازی:
دقیقه 2:در همان دقایق ابتدایی بازی یک ضربه کرنر نصیب شاگردان فتحی الجبال شد که ضربه ارسالی بازیکنان الفتح از جناح چپ دروازه استقلال خوزستان با عکس العمل به موقع شیخ ویسی به  بیرون رفت.
 دقیقه 7:ضربه کرنر ارسالی اوکرا روی سر بازیکن الفتح فرود آمد و ضربه سر این بازیکن در حالتی مشکوک به دست محمد طیبی برخورد کرد اما داور بحرینی این بازی اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.
دقیقه 8:علی المزیدی موفق شد شوت مهدی مومنی از پشت محوطه جریمه را دو ضرب مهار کند. 
دقیقه 18:شوت محکم از راه دور حمد الحمد به راحتی در اختیار وحید شیخ ویسی قرار گرفت تا بازی همچنان با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری شود.
 دقیقه22:یک ضربه خطا به سود شاگردان پور موسوی اعلام شد و بیت سعید پشت این ضربه قرار گرفت تا توپ  را به روی دروازه الفتح ارسال کند اما ضربه ارسالی این بازیکن با عکس العمل به موقع مزیدی دفع شد.
دقیقه 27:نفوذ حسن بیت سعید از جناح چپ با پاس در عرض او برای مهاجمان استقلال خوزستان همراه شد اما پیش از این که توپ در اختیار مهاجمان استقلال خوزستان قرار گیرد با دفع به موقع بازیکنان الفتح دور شد.
دقیقه 30:ضربه اوت دستی بلند شیرزادی را دروازه بان الفتح دور کرد و در ادامه توپ جلوی پای عقیل کعبی قرار گرفت اما شوت این بازیکن از کنار دروازه الفتح به بیرون رفت.
 دقیقه 36:ضربه آکروباتیک مدافع جلو کشیده الفتح به راحتی در دستان شیخ ویسی قرار گرفت.
دقیقه 40:سانتر ارسالی  بازیکنان استقلال خوزستان از سمت راست دروازه الفتح روی سر مهدی زبیدی فرود آمد و ضربه این بازیکن با اختلاف از دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 42: پاس ارسالی مهدی مومنی در اختیار حسن بیت سعید قرار گرفت و این بازیکن از فاصله 30 متری تصمیم به شوت زدن گرفت  اما ضربه  این بازیکن با اختلاف کمی از دروازه مزیدی به اوت رفت.
پایان نیمه نخست
 
دقیقه 50:در حالی که 5 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته اما کماکان بازی دو تیم متعادل پیگیری می شود.
 دقیقه 52:شوت محکم عقیل کعبی از پشت محوطه جریمه الفتح با اختلاف کمی نسبت به دروازه مزیدی راهی اوت شد.
 دقیقه 59:ضربه خطای ارسالی اوکرا با ضربه سر البهیلی در محوطه شش قدم همراه شد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 66:سانتر دانیال ماهینی از سمت راست دروازه الفتح با ضربه سر نانگ به بیرون رفت.
 دقیقه 70:پاس نوید عاشوری در موقعیتی عالی جلوی پای بیت سعید افتاد اما شوت این مهاجم با اختلاف از دروازه الفتح به بیرون رفت.
 دقیقه 78:سانترارسالی اوکرا از سمت راست دروازه استقلال خوزستان با اشتباه طیبی می رفت به یک موقعیت خطرناک برای شاگردان الجبال مبدل شود اما کنترل بد بازیکن الفتح موجب شد تا موقعیت از تیم عربستانی گرفته شود.
 دقیقه 81"سانتر پیمان شیرزادی از سمت چپ با ضربه سر بیت سعید همراه شد اما گلر الفتح با عکس العمل به موقع مانع از به ثمر رسیدن گل اول این بازی شد.
دقیقه 84:پاس در عمق بازیکنان الفتح در غفلت مدافعان استقلال خوزستان به علی الزقان رسید و  این بازیکن موفق شد با ضربه ای آهسته گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.
 دقیقه 90: اوت دستی بلند دانیال ماهینی با ضربه سر عقیل کعبی همراه شد تا سلمان بحرانی با قیچی برگردان گل تساوی این بازی را برای شاگردان پور موسوی به ثمر برساند.
 
انتهای پیام/

نظر شما