شناسهٔ خبر: 19041263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پزشک تراکتورسازی در گفت‌وگو با تسنیم:

ایران پوریان مشکلی برای همراهی سرخ پوشان ندارد/ ادینیو تنها مصدوم تراکتورسازی مقابل سپاهان

R7887/P1336/S6,47/CT1

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: محمد ایران پوریان امروز در تمرینات این تیم حضور داشته و برای دیدار با سپاهان مشکلی ندارد.

صاحب‌خبر -

رمضان نوری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، ضمن اشاره به شرایط بازیکنان تراکتورسازی پیش از دیدار با سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ادینیو که فعلاً مصدوم است و به بازی با سپاهان نمی‌رسد. اما فکر می‌کنم این بازیکن برای دیدارهای بعدی مشکلی نخواهد داشت.

پزشک تراکتورسازی در مورد مصدومیت محمد ایران پوریان نیز گفت: شرایط این بازیکن هم خوب است. ایران پوریان امروز در تمرین تیم حضور داشت و مشکلی برای دیدار با سپاهان ندارد.

نوری زاده در مورد وضعیت سایر بازیکنان تراکتورسازی نیز تصریح کرد: اگر بازیکنان کوچک‌ترین مشکلی داشته باشند در عملکرد آنها تأثیر منفی می‌گذارد و در تراکتورسازی هم بازیکنانی بودند که به خاطر آسیب‌های قبلی و یا مصدومیت در حین بازی، با مشکل مواجه شدند. اما در بین دو مسابقه تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را برای بازی‌ها آماده کنیم و آنها نیز با توجه به غیرت و تعصب خود به میدان می‌روند.

وی در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر مصدومیت 40 درصدی بازیکنان تراکتورسازی نیز گفت: چه‌بسا اگر کمبود بازیکن نداشتیم و می‌توانستیم برای بازیکنان مصدوم، جایگزین داشته باشیم، مصدومان هم استراحت می‌کردند. منظور آقای قلعه‌نویی هم همین است که تعدادی از بازیکنان ما علی‌رغم مصدومیت‌هایی که دارند برای تراکتورسازی به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما