شناسهٔ خبر: 19041260 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حسینی مطرح کرد

نباید دستاورد مسابقات قرآن تحت‌الشعاع برخی ایرادات قرار گیرد

R1444/P1010110/S4,37/CT11

دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: نباید یک سری از ایرادات و اشکالات، دستاوردهای بزرگ مسابقات بین‌المللی قرآن را تحت‌الشعاع قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سید مصطفی حسینی دبیر سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در نشست خبری که در حاشیه پنجمین روز از مسابقات بین‌المللی  قرآن برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا درباره واکنش برخی از جامعه قرآنی به اجرای حامد زمانی در صحن اصلی مسابقات اظهار کرد: نباید یک سری از ایرادات و اشکالات، دستاوردهای بزرگ مسابقات بین‌المللی قرآن را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ این درحالی است که به بیشتر مطالبات جامعه قرآنی جامع عمل پوشانده شده است.

وی در این باره افزود: اگر ملاحظه کنید، خواهید دید که سطح اخبار و اقدامات شایسته در اجرای مسابقات در برابر نکات جزئی پیش آمده قابل قیاس نیست و کفه اقدامات، سنگین‌تر است.

حجت‌الاسلام حسینی برگزاری نخستین دوره مسابقات بانوان را اقدامی شایسته خواند و افزود: حدود 10 سال است که شاهد مطالبه جدی برگزاری مسابقات بین‌المللی بانوان بودیم؛ با همه مشکلات و موانعی که در جلسه مجزا به آن پرداخته خواهد شد؛ امّا آنچه مشاهده کردیم اجرای نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بانوان و همچنین تلفیق 5 مسابقه بود که در نوع خود بی‌نظیر و غیر قابل توصیف است.

وی ضمن تشکر از پوشش مسابقات توسط رسانه‌ها از عملکرد برخی رسانه‌ها در انعکاس اخبار منفی غیر قابل توصیف مسابقات انتقاد کرد و گفت: تجمیع مسابقات و همکاری و مشارکت نهادها و سازمان‌ها در اجرای این دوره یک رویداد بزرگی بود که البته خالی از اشکال نیز نیست اما برخی بدون ملاحظه این دستاوردها به مسائل جزئی پرداختند که به نفع جامعه قرآنی نیست.

انتهای‌پیام/

نظر شما