شناسهٔ خبر: 19041170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی در شیراز+فیلم

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی در شیراز آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها ( کود، سم، بذر) و آبیاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.
عبدالناصر اسکندری افزود: این نمایشگاه در مساحتی بیش از 17 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و 8 هزار و 500 متر مربع فضای باز نمایشگاهی با حضور 200 شرکت معتبر داخلی و 50 شرکت خارجی که به طور مستقیم در نمایشگاه حضور دارندبر پا می شود.
وی گفت: هزار و 500 غرفه در 5 سالن حافظ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز برگزار می شود که 15 کشور دارای فناوری برتر در حوزه کشاورزی از جمله آلمان، بلژیک، یونان، کانادا، ایتالیا، هلند، دانمارک، لهستان، عمان، فرانسه، ترکیه، روسیه، آمریکا، اسپانیا و چین در آن حضور دارند.
اسکندری افزود: در حاشیه این نمایشگاه با دعوت از بهترین اساتید دنیا از کشور آلمان و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، دو همایش با موضوع کشت گندم و کلزا برگزار می شود.
وی گفت: علاقمندان، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می توانند تا هشتم اردیبهشت از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه برای بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند.
 

نظر شما