شناسهٔ خبر: 19040055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ضبط برنامه هاشمی طبا در رسانه ملی

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود گفت: در اولین نطق تلویزیونی، موضوعاتی چون شرایط فعلی کشور و اقداماتی را که باید برای ارتقای سطح زندگی مردم صورت گیرد مطرح کردم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدمصطفی هاشمی طبا، پس از ضبط برنامه در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبر گفت: در این برنامه درباره اقداماتی که باید در کشور برای ارتقای کشور، وضعیت معیشت مردم، رسیدگی به حال محرومان و بالا بردن سطح درآمدهای کشور انجام شود، صحبت کردم.
او افزود: اولین اقدام پس از انتخابات این است که ما به قوانین احترام بگذاریم و براساس قوانین موجود، کار خودمان را شروع کنیم.
هاشمی طبا گفت: ایده ها و فکرهایی دارم اگر در اختیار دولت باشد آنها را انجام دهم و اگر احتیاج به قانون، لایحه و یا مصوبات دیگر باشد مقدمات آنها را انجام دهم و کارمان را براساس ایده های جدید پیش ببریم.
 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برای بنده اولین اولویت من ایران است و اینکه که ما به حفظ و ارتقای ایران کمک کنیم وی با ابراز رضایت از ضب برنامه افزود: الحمدلله همه چیز خیلی منظم بود و دوستان زحمت کشیدند و همه کارها به صورت منظم انجام شد.
 

نظر شما