شناسهٔ خبر: 19039938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه دیدار استقلال و الاهلی امارات

حضور ۱۵ هزار استقلالی در آزادی و شعار علیه پرسپولیس + تصاویر

حدود ۱۵ هزار نفر از علاقمندان به تیم استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فاصله نزدیک به 3 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی امارات، حدود 15 هزار نفر از علاقمندان به تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. 

*در بیرون از ورزشگاه آزادی ترافیک تقریبا روانی را شاهد هستیم، اما تماشاگران با نظم خاصی وارد پارکینگ‌های استادیوم می‌شوند. 

*تماشاگرانی که در ورزشگاه آزادی حاضر هستند با مشخص شدن جایگاه استقرار خود، روی سکوها خوابیده و تعداد بسیار زیادی از آنها مشغول استراحت هستند. 

*اشتباه برخی رسانه‌ها در اعلام ترکیب تیم استقلال باعث شد تا تماشاگران بر روی سکوها از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه ترکیب اصلی تیم استقلال را خواستار شوند، پیش از این در برخی از رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی بهنام برزای و علی قربانی در ترکیب استقلال عنوان شده بودند، اما این دو نفر از ابتدا در ترکیب اصلی حضور نداشته و یعقوب کریمی و ووریا غفوری از ترکیب اصلی استقلال حضور دارند. 

*تماشاگران تیم استقلال در فاصله 3 ساعت به آغاز دیدار دو تیم، تیم محبوب خود را تشویق کرده و بارها و بارها علیه پرسپولیس شعار دادند.

 

 

*ناظر سیه‌چرده مسابقه امروز از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی حاضر شده و اتفاقات قبل از مسابقه را رصد می‌کند. 

*حدود 4 هزار نفر از طرفداران تیم استقلال در طبقه دوم مستقر شده و جایگاهی که طرح موزائیکی روی آن طراحی شده در حال پر شدن است. نکته قابل توجه اینجاست که در طبقه اول تعدادی از سکوهای خالی به چشم می‌آید. 

*تعدادی از طرفداران تیم استقلال با پرچم ایران وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند تا به این شکل از نماینده کشورمان حمایت کنند.

*مسئولان ورزشگاه آزادی مشغول پخش موزیک برای تماشاگران هستند و آنها را پیش از مسابقه سرگرم کنند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم استقلال و الاهلی ساعت 20:15 دققه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما