شناسهٔ خبر: 19039668 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روایت «پرچمدار کاروان منا» از لباس احرام در افتتاحیه المپیک

مستند «پرچمدار کاروان منا» سه شنبه 5 اردیبهشت از شبکه افق پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -
روایت «پرچمدار کاروان منا» از لباس احرام در افتتاحیه المپیکبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورزشکاران کشورمان در پاراالمپیک سال 2016 با عنوان «کاروان منا»  در مسابقات پارالمپیک شرکت کردند، کاروانی به یاد جان باختگان حادثه منا که بر اثر بی‌تدبیری و اهمال مسئولان سعودی رخ داد.

پرچمداری این کاروان بر عهده یکی از بانوان ورزشکار ایرانی گذاشته شده بود، عشرت کردستانى پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو با لباس احرام وارد ورزشگاه ماراکانا محل برگزاری مراسم افتتاحیه شد و به ‌همراه سایر ورزشکاران از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد.

مستند «پرچمدار کاروان منا» روایتی است از حضور این بانوی ورزشکار و سایر اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های پارالمپیک، او داستان حضورش در این رقابت‌ها را تعریف می‌کند و از انگیزه‌هایش برای حضور در مراسم افتتاحیه با لباس احرام می‌گوید. همچنین تصاویری از حضور او و کاروان ورزشی کشورمان در مراسم افتتاحیه و همچنین تمرین و مسابقات آنها به نمایش در می‌آید.

«پرچمدار کاروان منا» کاری از حسین همایونفر، سه شنبه 5 اردیبهشت ساعت 18:00 و تکرار آن ساعت 10:30 روز بعد از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما