شناسهٔ خبر: 19039589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

فعالیت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی بعد از ظهر سه شنبه در همایش چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با بیان اینکه امنیت امروز ایران مرهون خون شهدا است، افزود: امروز در بین همه کشورهای آسیایی و حتی اروپا، ایران امن‌ترین کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امنیت و سلامت به عنوان دو عنصری در جامعه مطرح می‌شوند که همیشه قدر آن به خوبی ندانسته و در زمان از دست رفتن آن، پی به اهمیت آن برده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: برای داشتن امنیت و سلامت نیاز به تلاش طاقت‌فرسایی وجود دارد و امنیت امروز کشور ایران ماحصل تلاش و جانفشانی مردان بزرگی است.

موسوی افزود: حجم و اندازه تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری امنیت در کشور بسیار بالا است و امروز در بین همه کشورهای آسیا و حتی اروپا، ایران امن‌ترین کشور محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مقرر بود تا در حوزه سلامت و بهداشت دولت‌های پیشین اقداماتی انجام دهند که امکان آن فراهم نشده است، اظهار کرد: امکانات مالی و ارزی سال‌های گذشته بیش از میزان امروزی بود اما این امکان برای دولت‌های پیشین فراهم نشد تا در حوزه سلامت و بهداشت اقداماتی را انجام دهند.

موسوی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی در بخش سلامت و بهداشت و درمان انجام شده است، اظهار کرد: کاهش هزینه‌های درمانی مردم از 70 درصد به 7 درصد کار بسیار بزرگی است.

همچنین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت انقلابی در ارایه خدمات به مردم  ایجاد کرده است، گفت: اختلالات روانپزشکی جزو ما توان کننده ترین بیماری ها است و طبق بر آوردها یک نفر از هر ۴ نفر به این اختلالات مبتلا میشود .

محمد رضا صایینی افزود:  افسردگی دومین بار بعد بیماری ها مربوط به حوادث  را بر جوامع وارد می‌کند و موضوع سلامت روان یکی از چالش هایبزرگ جوامع است و کشورها منابع زیادی را در این زمینه هزینه می‌کنند و از این منظر است که با برگزاری نمایشگاه عکس سعی در  حساس کردن مردم نسبت به این موضوع داریم.

نظر شما