شناسهٔ خبر: 19039501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

سازنده فیلم انتخاباتی روحانی خطاب به مشاور رئیس جمهور:

«سگ خواندن» نامزد انتخابات، حتی در جمع مشاوران ترامپ هم بی‌سابقه است

حسین دهباشی خطاب به آشنا تصریح کرد: «سگ خواندن یک خبرنگار یا نامزد انتخابات، حتی در جمع مشاوران رئیس‌جمهور نابردباری چون جناب آقای ترامپ بی‌سابقه است و سخت شرم‌آور!»

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز گذشته رسانه های خبری صوتی از اظهارات حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در جلسه‌ای که اخیراً در دانشکده صداوسیما و به صورت غیرخصوصی برگزار شده، را منتشر کردند.

آشنا در این جلسه رسماً از عوامل برگزاری مناظره‌ها می‌خواهد که سوالات را در اختیار کاندیداها و مردم قرار دهند و مناظره‌ها در چارچوب این سوالات از پیش اعلام شده برگزار شود!مشاور رئیس‌جمهور  در بخش‌های پایانیاین جلسه، با توهین به کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: چرا صداوسیما نباید مجری‌ای داشته باشد که کاندیداها مثل سگ از او بترسند! بعد از تذکر یکی از حاضران در اطراف آشنا، او می‌گوید: نگفتم که سگ چه کسی است!

این بخش های صحبت های نماینده روحانی با واکنش هایی همراه شد و حتی صدای حسین دهباشی، سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در سال 92 را هم به شدت درآورد.

دهباشی با انتشار توئیت هایی به این صحبت های نسنجیده مشاور رئیس دولت تدبیر و امید واکنش نشان داد.

وی در ابتدا نوشت: «در هیچ کجا اعلام پرسش به پرسش‌شوندگان مرسوم و درست نیست. یکی از رسوایی‌های انتخابات اخیر آمریکا، دانستن سئوالات در مناظره کلینتون با سندرز بود».

سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی همچنین خطاب به آشنا نوشت: «سگ خواندن یک خبرنگار یا نامزد انتخابات، حتی در جمع مشاوران رئیس‌جمهور نابردباری چون جناب آقای ترامپ بی‌سابقه است و سخت شرم‌آور!»

 


برچسب‌ها:

نظر شما