شناسهٔ خبر: 19039225 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

کمک 700 میلیون ریالی به باشگاه فوتبال خیبر خرم آباد

ایرنا

صاحب‌خبر -

سیامک کوهگردزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ٥٠٠ میلیون ریال از این میزان توسط استانداری و ٢٠٠ میلیون ریال نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به باشگاه پرداخت شده است.
وی اعلام کرد: این باشگاه همچنان از نبود اسپانسر و منابع مالی در جهت پرداخت بدهی به بازیکنان رنج می برد و بسیاری از بازیکنان تاکنون مطالبات خود را دریافت نکرده اند.
در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) تیم فوتبال خیبر خرم آباد عصر روز گذشته در یک دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان با نتیجه مساوی متوقف شد.
اکنون خیبر برای بقا در لیگ در هفته پایانی باید به مصاف خونه به خونه بابلی برود که در رده پنجم جدول ایستاده و از امکانات و بازیکنان خوبی برخوردار است.
خیبر تنها در صورت برد مقابل این تیم و بی توجه با نتایج سایر تیم های دیگر می تواند جواز ماندن در لیگ یک باشگاه های کشور را امضا کند.
خیبر تا قبل از این دیدار با ٣٣ امتیاز از ٣٣ بازی در رده پانزدهم و مس رفسنجان با ٣٩ امتیاز با همین تعداد بازی در رده یازدهم جدول 18 تیمی رقابت ها حضور داشتند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

برچسب‌ها:

نظر شما