شناسهٔ خبر: 19039070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

همسر شهید محمد منتظر القائم:

مردم به کسی رای دهند که تلاشش خدمت به مردم و تولید اشتغال باشد

بیرجند- همسر شهید محمد منتظر القاعم با بیان اینکه مردم باید به نامزدی رای دهند که به تولید اشتغال توجه کنند،گفت: رسانه های معاند ضد انقلاب در عرصه انتخابات هم بیکار ننشسته اما غافل از اینکه تصمیم نهایی از آن مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، مدرس ثانوی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم گرامی داشت سالروز حمله نظامی امریکابه  صحرای طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا حیات دارند و تمامی مردگان بعداز مراسم چهلم و سال، فراموش میشوند، اما شهدا هیچ گاه فراموش شدنی نیستند.

وی با بیان اینکه شهدا حیات ابدی دارند، افزود :شهید مناظر القائم عاشق شهادت بود، شهامتش زیاد بود و با گذشت ۳۷ سال از شهادت همسرم، اما هر سال در سالگرد حمله آمریکا در صحنه طبس، به اینجا می آیم تا آرامش یایم.

همسر شهید منتظر القائم گفت:حضور در این صحرا ی طبس تداعی کننده اخلاقیات، همسر شهیدم است و او همیشه به من نصیحت میکرد حجابم را رعایت و رهرو واقعی امام وشهدا باشم.

مدرس ثانوی با بیان اینکه شهید منتظر القائم تاکید داشت از شهادتم ناراحت نباش، افزود:شهدا نزد خدا روزی میخورند، باید سیره عملی و روش رفتاری شهدا را سرمشق خود قرار دهیم و از آن جایی که راه شهدا با حضور مدافعان حرم ادامه دارد، نسل سوم انقلاب باید راه شهدا را الگو سازی کنند.

وی با اشاره به انتخابات اظهار داشت:همان طور که در رسانه ها مطرح می شود، مردم باید در انتخابات، انتخابی اصلح داشته و فردی را انتخاب کنند که مدیر، مدبر، و شیعه اثنی عشری باشد.

همسر شهید محمد منتظر القائم گفت:فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می شود، باید ایرانی الاصل بوده و بتواند حافظ کشور باشد، مردن باید کسی را انتخاب کنند، که طاغوت گرا نبوده، به مردم بپردازد، در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارد و از همه مهم تر بتواند برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

مدرس ثانوی افزود:کاندید ریاست جمهوری که مردم به او رای می دهند، باید عاشق کار، خدمت برای مردم باشد و بتواند در جامعه آشتغالزایی ایجاد کند، و از آن جایی که رسانه های معاند انقلاب در صدد هستند در انتخابات ایران را به گونه ای که میل آنها است پیش رود و آنها از ابتدا دشمن نظام و انقلاب، بوده و هستند، که در برابر آنها مردم باید هوشیار بوده و انتخابی آگاه و اصلح داشته باشند.

نظر شما