شناسهٔ خبر: 19038795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع):

شهدا از مسئولان گله مندند/ تعطیلی ۶۰ درصد کارخانه ها نتیجه اعتماد به دشمن است

حجت الاسلام طیبی فر با بیان این که شهدای ما از ما گله مند هستند اظهار کرد: فردای قیامت شهدا از ما سوال خواهند کرد که ما شهید شدیم تا کشور و اسلام با عزت و اقتدار باشد پس چرا با دشمن و استکبار دست دوستی دادید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ دومین یادواره ۲۹ شهید محله خوشی دولت آباد شهرستان برخوار، با سخنرانی حجت الاسلام طیبی فر و مداحی مداحان اهلبیت (ع) برگزار شد.

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام صادق علیه السلام در شهر قم در این مراسم ضمن طرح سئوالی مبنی بر اینکه چرا و چگونه باید یادواره شهدا را هر سال برگزار کنیم گفت: برگزاری یادواره شهدا برای احیا و حفظ آرمان ها، اندیشه ها و وصایای شهدای گرانقدرمان است و وظیفه ماست تا راه و هدف آنان را ادامه دهیم تا بتوانیم دین مان را به شهدا ادا کرده باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با اشاره به موضوع ها و مطالب درج  شده در وصایای شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گفت: چند موضوع کلیدی مشترک در اکثر وصایای شهدا وجود دارد که از این موضوعات می توان به اهمیت دادن به آرمان های امام و انقلاب، دفاع از اسلام و ارزش های مقدس آن، امام زمان (عج) و تبعیت محض از ولایت فقیه اشاره کرد.

وی افزود: همانطور که می دانید در دوره هایی از تاریخ ایران جنگ هایی با بیگانگان رخ داده که در هر جنگ بخشی از خاک کشور از دست رفته است ولی در دفاع مقدس یک وجب خاک کشورمان را از دست ندادیم و دشمن را با ذلت و خواری بیرون راندیم.

طیبی فر خاطر نشان کرد : در دوران فتحعلی شاه که بیگانه حمله کرده بود دولت بدون حکم جهاد آیت الله طباطبایی معروف به مهاجر نتوانست جلوی هجوم دشمن را بگیرد.

وی موتور محرک جامعه اسلامی  را کلام متکی به حکم شرع دانست و افزود : زمانی مردم مسلمان جان خود را در کف دست می گذارند که بدانند دین و عقیده شان در خطر است و اگر حکم شرع نبود مردم از کشور دفاع نمی کردند.

به گفته وی، امروز هم جوان ما با انگیزه دفاع از ولایت به فرمان ولی فقیه است که جان خود را کف دست می گذارد و جلوی دشمنان می ایستد.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: زمان صدر اسلام کسانی بودند که به عنوان مقابله با امیرالمونین علی (ع)  به مبارزه با تفکر پیامبر (ص) پرداختند و امروز نیز همچون صدر اسلام می بینیم کسانی که در کنار بنیانگذار انقلاب بوده اند و بی چون و چرا سخنان رهبری را می پذیرفتند الان در جبهه معاندین اسلام قرار دارند.

این سخنران خاطرنشان کرد: تبعیت از ولی فقیه به معنای دوست داشتن ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی نیست؛ بلکه تبعیت به معنای آن است که خط قرمز ما خط قرمز رهبری باشد.

این کارشناس تصریح کرد: اگر رهبری گوشزد می کند که مواظب نفوذ دشمن در افراد نفوذی در سطح تصمیم گیران و تصمیم سازان باشید به این معنا است که نباید اجازه بدهیم کسانی سنگ بیگانگان و غرب را به سینه بزنند و در این نظام مسئولیت به عهده بگیرند.

این مسئول ضمن انتقاد از اقدامات دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: با اینکه رهبر معظم انقلاب دو سال متوالی را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامیدند اما هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

وی در ادامه یادآور شد: تعطیلی ۶۰ درصد کارخانه های کشور به خاطر اعتماد به دشمن و اعتماد نداشتن به توان داخلی و خود اتکایی است.

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام صادق علیه السلام در شهر قم همچنین به اقدامات دولت در زمینه فرهنگی و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: جای سوال است که چرا چند وزیر و معاون ریاست جمهوری با سازمان یونسکو قرارداد بسته اند که کتاب های آموزشی کشورمان زیر نظر این سازمان تدوین و تصویب شود!

طیبی فر با بیان این که شهدا از ما گله مند هستند اظهار کرد: فردای قیامت شهدا از ما سوال خواهند کرد که ما شهید شدیم تا کشور و اسلام با عزت و اقتدار باشد پس چرا با دشمن و استکبار دست دوستی دادید.

وی تاکید کرد: اگر امروز دشمنی که دور تا دور ایران را احاطه کرده جرات ندارد به میهن ما دست اندازی کند به خاطر شهدایی است که با خون خود این نظام مقدس را آبیاری کرده اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما