شناسهٔ خبر: 19038597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

مراسم سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس امروز با حضور جمعی ازمسولان کشوری و لشکری، خانواده شهید منتظر قائم و اقشار مردم برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر خلبان عابدی از پیشسکسوتان و فرمانده هان دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطراتی از روز پنجم اردیبهشت 59 پرداخت وخطاب به مسئولان گفت: ما با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی انقلاب کردیم و تا زنده ایم این شعاررا سر خواهیم داد.
وی افزود: مسئولانی که نمی توانند خود را با این شعار تطابق دهند میدان را باید به دیگری واگذار کنند.
امیر خلبان عابدی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: شما غفلت کردید، اگر غفلت نمی کردید امروز بحران اقتصادی را نداشتیم. 
سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه صحرای طبس باید به قطب تاریخی و کویر نوردی برای بازدید جوانان و دانشجویان تبدیل شود گفت: دراین راستا آستان قدس رضوی برای احداث مجموعه رفاهی دراین مکان قول مساعد داده است.
مهاجریان مقدم امام جمعه طبس نیز دراین مراسم دو خواسته مردم این شهرستان را درخصوص واقعه صحرای طبس عنوان کرد و گفت: نامگذاری 5 اردیبهشت به عنوان روز طبس در تقویم رسمی کشور و راه اندازی موزه عبرت برای انتقال هر چه بیشتر حادثه شکست مفتضحانه امریکا در صحرایی طبس به دمیا و آیندگان، خواسته ماست.
طلائی مقدم فرماندار طبس نیز با اشاره موقعیت استراتژیک و چهره های انقلابی شهرستان طبس گفت: این شهرستان دارای معادن غنی است و نقش موثری در چرخاندن چرخهای صنعت ایفا می کند.
همسر شهید منتظر قائم، تنها شهید حادثه شکست حمله امریکا در صحرای طبس، نیر در ایم مراسم دلنوشته ای قرائت کرد.
رونمایی از نرم افزار بازدید مجازی رویای صحرای طبس از دیگر برنامه های مراسم گرامی داشت 5 اردیبهشت در طبس بود. 
به شکرانه شکست امریکا در حمله به صحرایی طبس در سال 59، حاضران درمراسم امروز در مسجد شکر این منطقه، دو رکعت نماز شکر اقامه کردند.

نظر شما