شناسهٔ خبر: 19038148 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رییس سازمان بهزیستی:

زمینه حضور بانوان روشندل در مسابقات بین‌المللی قرآن را فراهم می‌کنیم

گروه مسابقات: رییس سازمان بهزیستی با اشاره به استقبال بانوان از برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت: همین امر ما را تشویق می کند تا در سال آینده بانوان روشندل را نیز در این مسابقات شرکت دهیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری اولین مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان، انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی ایران در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم ویژه بانوان روشندل گفت: حتما اگر در این زمینه داوطلب داشته باشیم از سال آینده این اقدام را انجام خواهیم داد و در کنار آقایان روشندل مسابقات بانوان روشندل را هم برگزار خواهیم کرد.
 
وی با اظهار این که مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان امسال برای اولین بار و با شکوه فراوانی برگزار شده است، افزود: همین امر ما را تشویق می کند تا در سال آینده بانوان روشندل را نیز در این مسابقات شرکت بدهیم.
 
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد آثار بین المللی شدن مسابقات قرآن کریم بانوان در تاکید کرد: این امر تاثیر بسزایی در اعتلای فرهنگ قرآنی جامعه خواهد داشت و در مراکز تحت پوشش بهزیستی، جشنواره ها و تفاهم نامه ها این انگیزه افزایش یافته که بتوانیم در خصوص توسعه تعالیم و فرهنگ قرآنی ما نیز گام های اساسی برای بانوان برداریم.
 
گفتنی است، اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگانی از 20 کشور جهان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نظر شما