شناسهٔ خبر: 19037947 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزینه ۴۶ میلیارد ریالی برای ساخت مسکن نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: برای خرید و احداث ۲۴٠ واحد مسکونی در استان تهران برای نیازمندان، بیش از ۴۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

صاحب‌خبر -
هزینه ۴۶ میلیارد ریالی برای ساخت مسکن نیازمندانمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ ۱۵ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵میلیون تومان است که اولویت ارایه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

وی با بیان اینکه برای خرید و احداث ۲۴۰ واحد مسکونی بیش از ۴۶ میلیارد ریال در استان تهران هزینه شده است، تصریح کرد: کمک به تأمین مسکن برای مددجویان در قالب پرداخت بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود که برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع امدادی، ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد، ۲۶ میلیارد ریال از محل کمک خیران حقیقی و حقوقی در سرفصل احداث و خرید مسکن شهری و روستایی و مابقی از آورده مددجو تأمین شده است.

ولیئی با تأکید بر اینکه ارزان بودن و برخورداری از کیفیت مناسب و رعایت اصول فنی و مهندسی در ساخت، از ویژگی های  این واحدهای مسکونی است، خاطرنشان کرد:  تعمیر و بازسازی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی انجام شد که برای این تعداد تعمیرات بیش از ۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: در نظر داریم تا با تلاش های این نهاد، همکاری و مشارکت مسئولان و خیران نیز زمینه بهره‌مندی از مسکن برای تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما