شناسهٔ خبر: 19037798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برابر الاهلی

ورزش سه

شاگردان منصوریان این شانس را دارند تا برابر الاهلی جشن صعود خود را در کنار هواداران برگزار کنند.

صاحب‌خبر -
استقلالی ها در حساس ترین دیدار خود در مرحله گروهی روز سه شنبه از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی میزبان الاهلی امارات هستند. دیداری که استقلال می تواند با یک برد یک بر صفر در آن، جشن صعود و صدرنشینی را همزمان برگزار کند.

مهدی رحمتی در این دیدار نیز کاپیتان اول و گزینه اول منصوریان برای حضور درون دروازه است. با توجه به حضور خسرو حیدری در نشست خبری، این بازیکن نیز که در هفته های گذشته فرم خوبی داشته در این دیدار از ابتدا به میدان خواهد رفت تا در کنار رابسون و پادوانی در مرکز دفاع و میلاد زکی پور در سمت چپ، خط دفاعی آبی ها را شکل دهد.

زوج امیدهای استقلال در این دیدار نیز از ابتدا برای استقلال به میدان خواهند رفت. امید نورافکن نقش هافبک تخریبی و امید ابراهیمی به عنوان بازی ساز اصلی استقلال و توپ پخش کن منصوریان در مرکز زمین خواهد بود. فرشید اسماعیلی هر چند در دیدار های گذشته فروغ همیشگی را نداشته اما به نظر می رسد در این دیدار باز هم منصوریان او را به حق دوست ترجیح بدهد. علی قربانی دیگر بازیکنی است که به نظر می رسد به سمت چپ خط حمله باز خواهد گشت تا در کنار بهنام برازی دو بال استقلال با نقش های متفاوت در زمین باشند. البته جابر انصاری و محسن کریمی دو بازیکنی هستند که شانس حضور از ابتدا در ترکیب استقلال را به عنوان بالهای راست و چپ دارند.

کاوه رضایی در این دیدار باز هم مهاجم هدف استقلالی ها خواهد بود و شانس دارد تا گلهای خود در آسیا را به عدد 3 برساند.

نظر شما