شناسهٔ خبر: 19036348 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولین اکران فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش»/ تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر»

شاید مهم‌ترین نمایش بخش بازار مربوط به اولین اکران فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» اثر تهمینه میلانی بود که با استقبال هنرمندان و اهالی رسانه روبرو شد.

صاحب‌خبر -
اولین اکران فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش»/  تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر»به گزارش خبرنگار  حوزه سینما   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش‌های بخش بازار از رونق ویژه‌ای برخوردار بود به طوری که این بخش از ساعت یازده صبح کار خود را با نمایش فیلم «حریم شخصی» اثری از احمد معظمی آغاز کرد.

در ادامه برنامه‌های این بخش، فیلم «بیست و یک روز بعد» کاری از محمدرضا خردمندان به نمایش گذاشته شد. اما شاید مهم‌ترین نمایش بخش بازار، مربوط به اولین اکران فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» اثر تهمینه میلانی بود که با استقبال هنرمندان و اهالی رسانه روبرو شد.

از حواشی این نمایش می‌توان به حضور تمامی عوامل فیلم «ملی و راههای نرفته‌اش» در کاخ جشنواره اشاره کرد که این اتفاق مورد استقبال عکاسان خبری قرار گرفت. در ادامه تأخیر در نمایش فیلم «سرمای قلندر» در سالن شماره 3 نیز حاشیه ساز شد به طوری که اعتراض علاقمندان به همراه داشت. چرا که آنها حدود 35 دقیقه به صورت ایستاده منتظر شروع نمایش این فیلم 139 دقیقه‌ای بودند.

از دیگر فیلم‌های ایرانی که در این روز اکران شد می‌توان به دو فیلم «ماجرای نیمروز» کاری از محمدحسین مهدویان و «آباجان» اثر هاتف علیمردانی که هم اکنون بر روی پرده سینماها هستند، اشاره کرد. مستند «76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی» ساخته سیف‌الله صمدیان نیز در ساعت 14 در سالن شماره 3 به نمایش گذاشته شد.  همچنین فیلمی از سینمای روسیه و در ژانر وحشت به نام«عروس» در سانس آخر سالن شماره 1 به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است؛ هنرمندانی نظیر امیر سیدزاده، سیروس الوند، آتیلا پسیانی، شهرام مکری، میلاد کی مرام، محمد حسین مهدویان، پوران درخشنده، رویا تیموریان، تهمینه میلانی، السا فیروز آذر، رخشان بنی‌اعتماد، مهتاب نصیرپور، ماه چهره خلیلی، ماهور الوند در چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر در کاخ جشنواره حضور داشتند.


انتهای پیام/

نظر شما