شناسهٔ خبر: 19026478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پيام خداحافظي حميد ميرزاده از كاركنان دانشگاه آزاد

صاحب‌خبر -
روز نو :
حميد ميرزاده پس كنار گذاشته شدن از دانشگاه آزاد در پيامي از كاركنان اين دانشگاه خداحافظي كرد.
به گزارش روزنو، متن اين پيام به شرح زير است:
همكاران ارجمند دانشگاه ازاد اسلامي:
اساتيد بزرگوار دانشگاه ، دانشجويان عزيز ، كاركنان گرامي دانشگاه ازاد اسلامي
با سلام و احترام
دانشگاه ازاد اسلامي يكي از بزرگترين دستاورد هاي انقلاب اسلامي است كه با ابتكار بي نظير و طرح بي بديل حضرت ايت الله هاشمي رفسنجاني (ره) و تاييد حضرت امام راحل (ره) و حضور بزرگان نظام از جمله حضرت ايت الله خامنه اي در هيات موسس اول بنيانگذاري شد. به تحقيق اين دانشگاه يك الگو ي جهاني بي نظير است كه با سرمايه خانواده هاي فرهيخته ايراني بنا نهاده شد و امروز بزرگترين دانشگاه حضوري جهان است كه در رتبه ١٥٥ توليد دانش جهاني قرار گرفته و باعث سربلندي و سرامدي كشور عزيزمان ايران شده است. در اين دانشگاه بزرگترين گنجينه علمي جهاني يعني حضور بالغ بر ٦٨٠٠٠ هيات علمي تمام وقت ، نيمه وقت يا مدعو جمع شده اند و بالغ بر ١١٠٠٠ كارگاه و ازمايشگاه نيز به عنوان گنجينه عظيم يك پارچه فني كشور (ساها) در اين دانشگاه شكل گرفته و در كنار دانشجويان عزيز كه سرمايه اصلي اين دانشگاه
هستند با كاركناني دلسوز و زحمتكش و فضا هاي اموزشي و پژوهشي مجموعه اي عظيم حاصل شده كه نشانه و اثبات كارايي نظام اسلامي است.
كاركردن يا تحصيل در اين دانشگاه براي هر كسي مايه افتخار است و براي اينجانب كه مستقيما از سال ١٣٨٦ تا كنون افتخار حضور و خدمت در اين دانشگاه را داشتم خداي را سپاسگزارم.
اكنون كه ديگر توفيق خدمت در اين جايگاه بلند علمي ايران را ندارم از شما عزيزان در هر كسوتي كه در اين دانشگاه حضور داريد مي خواهم كه قدر حضور خود را در ان بدانيد و مثل گذشته با جديت بكوشيد تا همواره شاخص هاي كيفي اين دانشگاه عظيم را بهبود و ارتقا ببخشيد.
دانشگاه ازاد اسلامي متعلق به اين انقلاب و كشور و مردم فرهيخته ايران است از ان همه بايد حمايت كنيم و با دست اندركاران و مديران و اركان دانشگاه براي اعتلاي ان همكاري خواهيم كرد.
بنده حقير هم كه نزديك ٤٠ سال در خدمت انقلاب و امام و رهبري معظم بوده و هستم در اين راه باشما همراهي ميكنم.هر جا باشيم بايد به توسعه علمي ايران كمك كنيم و در اين راه هم افزايي داشته باشيم
و همان سروده اي كه در ابتداي ورودم به دانشگاه در جمع عزيزان خواندم ياد ميكنم:

در مجالي كه برايم باقي است باز همراه شما مدرسه اي مي سازيم كه در آن مهر تدريس شود و بدانيم خدا خالق زيبايي و علم ، 
مهربانيست كه نزديك شماست.
چاره مان همگامي و همراهي، همدلي و همكاري است.
و ملايك دس و كف مي كوبند بهر شما اگر آباد كنيم  ايران را كه همه ي ريشه ماست كه همه ي پيشه ماست . دست من دست شماست، دست ما دست خداست.
در پايان از همه شما عزيزان خدا حافظي مي كنم وحلاليت مي طلبم.
ما عليرغم اختلاف سليقه ها،به اسلام، ايران و ورهبري و نظام مقدسمان
پايبند و وفا داريم.

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا
حميد ميرزاده
تهران ٩٦/٢/٤

نظر شما