شناسهٔ خبر: 19023266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در زنجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان:نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز امروز(۴ اردیبهشت) در حضور مسوولان استان و جمعی از خیرین مدرسه ساز استان در سالن زیتون جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حسن غضنفری، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان در این مراسم با ابراز خرسندی از مساعدت خیرین در امر مدرسه سازی اظهار کرد: مجمع خیرین از سال 77 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه 288 آموزشگاه و یک هزار و 105 کلاس درس، چهار باب نمازخانه و 2 باب سالن ورزشی از سوی خیرین در استان ساخته شده است، افزود: معلمان مدارس هم مبلغی از حقوق خود را در اختیار نوسازی قرار داده اند.

 

این مقام مسوول به مشارکت خیرین در تعمیرات و نوسازی مدارس اشاره کرد، گفت: امروز در 6 استان کشور این برنامه به صورت همزمان اجرا می شود.

 

غضنفری با قرائت پیام رئیس مجمع خیرین مدرسه سازی کشور تصریح کرد: خیرین در راستای ایجاد و توسعه فضای آموزشی در استان زنجان گام های مهمی برداشته اند.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان ادامه داد: مدرسه سازی یک حرکت افتخار آمیز برای داشتن کشوری آباد است چرا که زمینه برای تعلیم و تربیت آینده سازان نظام جمهوری اسلامی فراهم می شود.

نظر شما