شناسهٔ خبر: 19016815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پیشنهاد چند ده میلیون تومانی دولتی ها به کانالهای تلگرامی در مهاباد!

یک منبع اگاه در گفت و گو با مکریان از تلاش برخی مقامات دولتی، تحت عنوان مشاور، نماینده و … برای متقاعد کردن یک یا چند کانال تلگرامی پر ممبر در این شهرستان برای حمایت و تبلیغ از دولت در انتخابات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یک منبع اگاه در گفت و گو با مکریان از تلاش برخی مقامات دولتی، تحت عنوان مشاور، نماینده و … برای متقاعد کردن یک یا چند کانال تلگرامی پر ممبر در این شهرستان برای حمایت و تبلیغ از دولت در انتخابات خبر داد.

به گفته وی،  مدیران کانالهای مهابادی هنوز بر سر قیمت پیشنهادی برای حمایت از دولتی ها به توافق نرسیده اند.
نکته حائز اهمیت اینکه افرادی که در شهر چون مهاباد حاضر هستند دهها میلیون تومان را تنها در یک مورد صرف خرید کانالهای تلگرامی نمایند، چه منابع عظیم مالی در اختیار دارند و این حاتم بخشی ها از کیسه چه کسانی صورت می گیرد.
دولتی که از نبود و کمبود منابع مالی گله میکند و پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی را مصیبت عظما می نامد چگونه و از چه منابعی این پولها را به دست آورده است؟
به گزارش مُکریان طی ماههای اخیر رفت و آمد مدیران دولتی کشوری و استانی تحت عناوین مختلف و با هدف تبلیغات زود هنگام در این شهرستان به شدت دافزایش یافته و هر مقام کشوری تحت عنوان نماینده، معاون، مشاور و … رئیس جمهور به این شهرستان سفر کرده است با فعالان مدنی و تشکل های مردم نهاد این شهرستان جهت جلب توجه دوباره آنها برای رای دهی به روحانی تشکیل جلسه داده است.
دی ماه سال گذشته و در حاشیه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان فردی تحت عنوان مشاور استاندار با چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی این شهرستان دیدارهای خصوصی داشته و جلسات متعددی برگزار گرده است.
انتهای پیام/

نظر شما