شناسهٔ خبر: 19012840 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

این قصه همچنان ادامه دارد

سیدجلال با ماهینی آشتی کرد، با طارمی و مسلمان نه

دوشنبه هفته گذشته عادل فردوسی‌پور مصاحبه‌ای خنده‌دار از پرسپولیسی‌ها پخش کرد که باعث شد جنجال زیادی راه بیفتد. در این مصاحبه که با حضور کمال کامیابی‌نیا، مهدی طارمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان انجام شد، آنها شوخی‌های زیادی با هم کردند و در این میان با سید جلال حسینی هم شوخی کردند. مسلمان، طارمی و ماهینی سه بازیکنی بودند که چند تکه به سیدجلال انداختند و هرگز حدس نمی‌زدند کاپیتان تیمشان به خاطر این شوخی‌ها از کوره در برود.

صاحب‌خبر -

در زمان پخش مصاحبه، سیدجلال مصاحبه‌ای کرد و به انتقاد شدید از طارمی و مسلمان پرداخت. البته او با حسین ماهینی هم قهر کرد. در تمرین روز بعد، وقتی حسین به سمت سیدجلال رفت، کاپیتان او را پس زد و رفتار بسیار سردی داشت. طارمی و مسلمان هم اصلا سمت سید جلال نرفتند. این شرایط ادامه داشت تا این که در سفر عمان، حسینی با ماهینی آشتی کرد. او با این بازیکن صحبت کرد و گفت هرگز توقع نداشته چنین رفتاری داشته باشد. مدافع بوشهری پرسپولیسی‌ها هم به سید جلال گفت همه چیز شوخی بوده و از او عذرخواهی می‌کند. ماهینی همچنین به کاپیتان تیمش گفت طارمی و مسلمان هم فقط شوخی کردند و نمی‌خواستند ناراحت شوی. او تاکید داشت همه با هم آشتی کنند، ولی سیدجلال همچنان با دو بازیکن دیگر تیمش قهر است.

او نه با طارمی مثل گذشته رفتار می‌کند و نه با محسن مسلمان. کاپیتان قرمزها فعلا با این دو بازیکن قهر است و پرسپولیسی‌ها امیدوارند بعد از بازی با الهلال، مشکلات بین‌شان حل شود.

نظر شما