شناسهٔ خبر: 19012835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

منصوریان:

بازی سختی با الاهلی داریم

استقلال فردا شب در آزادی میزبان الاهلی امارات است. دیداری که اگر برنده آن باشد تا حدود زیادی صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان تضمین می‌کند. علیرضا منصوریان در آستانه این مسابقه از هواداران حمایت می‌خواهد و می‌گوید با همین حمایت‌ها می‌توانند برنده مسابقه شوند. او در گفت‌وگو با جام ورزشی درباره بازی حساس امشب توضیحاتی می‌دهد و البته اشاره‌ای هم به تمدید قراردادها می‌کند.

صاحب‌خبر -

آقای منصوریان فردا شب میزبان الاهلی امارات هستید. همه در آزادی از شما توقع برد دارند.

این بازی در خانه ما برگزار می‌شود و از هواداران توقع داریم برای حمایت به ورزشگاه بیایند. همان‌طور که بارها گفته‌ایم، در آسیا دیگر رنگ مهم نیست. همه ما برای موفقیت ملی تلاش می‌کنیم و امیدواریم تمام هواداران فوتبال کنار ما باشند. قطعا یک حمایت قوی از سوی استقلالی‌ها خواهیم داشت، ولی طرفداران پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و... هم در بازی‌های قبلی از ما حمایت کرده‌اند. این اتفاق مثبت و خوبی است. قطعا فردا هم حمایت لازم از ما صورت می‌گیرد و ان‌شاءالله بتوانیم الاهلی را اینجا شکست دهیم.

هواداران استقلال امسال همه جور از تیم شما حمایت کرده‌اند.

بله، انصافا در هر شرایطی کنار ما بودند و این مساله به ما دلگرمی زیادی داده است. امسال در استقلال شاهد اتفاق جدیدی بودیم. هواداران حتی در روزهای سخت کنار تیم بودند. آنها مثل یک سلاح قوی برای ما هستند و تا آنها را داریم، نگران هیچ چیز نیستیم. امیدواریم بتوانیم با برد مقابل الاهلی یک هدیه کوچک به این هواداران بدهیم، چون از شکست مقابل تراکتورسازی مثل خود ما غم انگیز و ناراحت بودند. دوست داریم الاهلی را ببریم و با قدرت به لیگ برتر برگردیم. البته فعلا تمام فکر و ذکر ما بازی‌های لیگ قهرمانان است نه چیز دیگری. ان‌شاءالله بعد از بازی الاهلی، به پدیده فکر می‌کنیم.

به تراکتورسازی باختید و این روحیه شما را برای بازی با الاهلی خراب کرد؟

آن شکست برای ما اتفاقی بود. همه دیدند که مستحق باخت نبودیم، ولی فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد. قرار نیست با هر شکستی زانوی غم بغل بگیریم و حسرت بخوریم. ما همیشه نگاهمان رو به جلوست. بزرگ‌ترین نگرانی ما ریکاوری در آستانه بازی الاهلی بود. تلاش کردم بچه‌ها را آماده کنیم. ان‌شاءالله مشکلی نداشته باشیم. بازی تراکتور برای ما همان شب تمام شد و الان تمرکزمان روی دیدار با الاهلی است.

فکر می‌کنید بتوانید به عنوان تیم اول از گروه بالا بروید؟

بازی‌ها خیلی سخت است. ما دو بازی سنگین در پیش داریم. الاهلی تیم خوبی است و دو سال قبل نایب‌قهرمان آسیا شده است. بازی با ما برای آنها حالت مرگ و زندگی دارد. به همین دلیل کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. بازی آخر هم با التعاون است. هر دو مسابقه برای ما مثل فینال می‌ماند. باید برنده باشیم تا بتوانیم از گروهمان صعود کنیم. تیم‌های دیگر هم بیکار نمی‌نشینند و با قدرت پا به زمین بازی می‌گذارند. ان‌شاءالله با حمایت و دعای هواداران در هر دو مسابقه می‌توانیم برنده باشیم.

ماجرای تمدید قراردادها به کجا رسید؟ آیا با بازیکنی تمدید خواهید کرد؟

قطعا هدف ما این است که اسکلت تیم فعلی‌مان را حفظ کنیم. مشکل ما در حال حاضر مالی است و همراه با آقای افتخاری به دنبال تامین بودجه هستیم. به یاری خدا این مشکل حل می‌شود و می‌توانیم با بازیکنان خودمان تمدید قرارداد کنیم.

نظر شما