شناسهٔ خبر: 19012782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تکواندو و عبور از کابوس 95

روزهای آغازین سال 96 برای تکواندو ایران بسیار شلوغ و پٌر خبر بود. میزبانی رقابت‌های جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا خارج از سطح کیفی رقابت‌ها، رزومه موفقی برای تکواندو ثبت کرد. از سوی دیگر قهرمانی مقتدرانه تیم نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر مسرت‌بخشی برای اهالی تکواندو بود.

صاحب‌خبر -

این روزها تکواندو بشدت در تکاپوست تا عملکرد کابوس وار سال 95 را جبران کند، اما باید واقع بین بود و به این نکته توجه داشت میزبانی دو رویداد و قهرمانی تیم نوجوانان برای موفق دانستن تکواندوهنوز کافی نیست. عملکرد غیرقابل باور تکواندو در المپیک 2016 سبب شد تا حواشی زیادی پیرامون این رشته ایجاد شود و اینک مسئولان این فدراسیون درصدد جبران مافات هستند.

ملی‌پوشان تکواندو در قالب دو تیم با کادر فنی و ترکیبی متفاوت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (23 اردیبهشت ـ جمهوری آذربایجان) و قهرمانی جهان (تیر ـ کره جنوبی) روی شیاپ چانگ می‌روند و قطعا معیار اصلی موفقیت این فدراسیون کسب نتایج قابل قبول در این دو رویداد خواهد بود.

این رشته که در سال‌های اخیر گل سر سبد ورزش ایران در میادین بزرگ بین‌المللی بوده، سال سخت و پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت و همگان منتظر هستند تا با درخشش هوگوپوشان در این دو رویداد پیش رو، باز هم با افتخار نام تکواندوی ایران را بر زبان بیاورند.

نظر شما