شناسهٔ خبر: 19012405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات خاتم: سلامت انتخابات محور اقدامات متولیان باشد

ایرنا

صاحب‌خبر -

فرجام فاضلی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خاتم افزود: به برکت جمهوری اسلامی انتخابات زیادی با صحت در کشور صورت گرفته که این مهم نشانگر مردم سالاری دینی است .
وی یادآور شد: در چهارسال گذشته اقدامات موثری در کشور، استان و شهرستان انجام شده و عملکردها باید اطلاع رسانی شود تا مردم از اجرای برنامه ها مطلع شوند.
فرماندار خاتم دانستن را از حقوق شهروندی عنوان کرد و افرود: اطلاع مردم از عملکرد دولت حق مردم است و باید طبق حقوق شهروندی فعالیت های انجام شده از جمله زیرساخت هایی که ایجاد شده به اطلاع مردم برسد.
فاضلی تصریح کرد: دشمن از هر چیزی استفاده می کند تا با القا یاس و ناامیدی و ضربه زدن به وحدت داخلی حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند که باید در مقابل آنها با هوشیاری کامل بایستیم.
وی ارتقاء امنیت، کاهش جرم و کاهش تورم به زیر 10 درصد که در دولت قبلی به 43 نیم درصد رسیده بوده را از فعالیت های موثر دولت تدبیر امید نام برد.
وی اجرای طرح تحول سلامت، خودکفایی در تولید گندم و موفقیت در سیاست خارجی و ارتباط آن با اقتصاد داخلی را خواست همه اقشار مردم دانست که دولت یازدهم در دستیابی به آنها عملکرد قابل قبولی داشته است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خاتم دارای 50 شعبه اخذ رای است و مرکز این شهرستان در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6014/ خبرنگار: حیدری** انتشار: انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@

برچسب‌ها:

نظر شما