شناسهٔ خبر: 19011141 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از اعتراض علنی عارف به حصر تا برکناری رئیس دانشگاه آزاد/ پربازدیدهای ۳ اردیبهشت

فرهنگ > رسانه - در ۳ اردیبهشت، اعتراض نمایندگان به خصوص محمدرضا عارف در صحن علنی مجلس به موضوع حصر، بازدید زیادی داشت.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر حاکی از این بود که میکرفون عارف برای اولین‌بار در مجلس باز شد و او گفت حصر در شان نظام نیست و تاکید برعدم دخالت نظامیان درانتخابات کرد. همچنین بیانیه مشترک محمود احمدی‌نژاد و حمید بقایی بعد از عدم احراز صلاحیت هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس درخواست از روحانی در صحن مجلس هم بازدید زیادی داشت. نمایندگان گفتند: تقاضای رفع حصر را از رهبری بخواهید، شاید اتفاقی برای محصورین بیفتد.

در سرویس اقتصادی مخاطبان خواستند بدانند ماهی معروف به فقرا از کجا وارد می‌شود؟ همچنین روایت‎کارخانجاتی‌که به‌اندازه یک‌جوراب درآن سرمایه‌گذاری نشد هم بازدید زیادی داشت. همچنین خبری پیچید مبنی بر اینکه قیمت طلا و ارز بالا رفت.

در سرویس فرهنگ و هنر بالاخره موضع پرویز پرستویی در انتخابات مشخص شد. همچنین خبر حمله تند روزنامه کیهان به بهمن فرمان‌آرا نگاهها را سمت خود کشید و خبر پخش بررسی ادعاهای پزشکی یک جن‌گیر در مستند «سیاه و سپید» هم توانست پربازدید شود.

در سرویس اجتماعی، مخاطبان ما نیم نگاهی به لیست زنان تاییدصلاحیت‌شده برای شورای شهر پنجم تهران انداختند. همچنین اعلام شد مشمولان نظام‌وظیفه واجد شرایط می‌توانند در وزارت نفت خدمت کنند. در خبر دیگری به رفتن میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد اشاره شد که هر سه خبر هم پربازدید بودند.

در سرویس بین الملل یک دیپلمات کهنه کار اعلام کرد آمریکا نمی‌تواند مثل سوریه به کره‌شمالی حمله کند. در عین حال آمادگی کره‌شمالی برای حمله به ناو هواپیمابر آمریکایی هم باعث نگرانی جهانی از بالا رفتن تب جنگ هسته ای شد. در این میان واکنش وزیر خارجه استرالیا به تهدید هسته‌ای کره‌شمالی هم پربازدید بود. انگار آقای "اون" به سیم آخر زده است.

در سرویس آی.تی مخاطبان از شنیدن خبر مرگ اخلاق در برخی رسانه های دروغ پرداز برای تخریب دولت با تحریف سخنان وزیر ارتباطات به پُرسه نشستند.

همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور هم کمپین جدید احمدی‌نژادی‌ها با سیاوش قمیشی توانست حسابی گُل کند و کلیک بخورد.

57231

برچسب‌ها:

نظر شما