شناسهٔ خبر: 19010249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 خبر اميدوارکننده براي سرخپوشان

شلهوب به پرسپوليس نرسيد

پرسپوليس براي بازي فوق العاده مهمش با الهلال سه بازيکن کليدي اش يعني سيدجلال حسيني، محمد انصاري و سروش رفيعي را در اختيار ندارد اما حريف سرشناس عربستاني قرمزها هم بدون دو بازيکن اصلي اش جلوي پرسپوليس قرار خواهد گرفت.

جدا از آنکه ياسر الشهراني اين ديدار تيمش را از دست داده، رسانه هاي عربي از نرسيدن محمد الشلهوب به اين ديدار خبر داده اند. بازيکن با تجربه و بازي‌ساز الهلال قبل از اين ديدار از ناحيه معده دچار مشکل شده و به همين دليل نمي تواند در ديدارمقابل پرسپوليس به ميدان برود.

اعلام اسامي محرومان هفته بيست ‌و‌نهم ليگ برترفوتبال

کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال، اسامي محرومان هفته بيست و نهم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:‏

ماشين سازي: محمد امين حاج محمدي، کاخبر کاکاشويلي

فولاد خوزستان: اسماعيل شريفات

تراکتورسازي: شهرام گودرزي، محمد نوري و کرار جاسم محمد

ذوب آهن: حجت حق وردي

موافقت سلطاني‌فر با استعفاي رييس هيات مديره استقلال

وزير ورزش و جوانان با استعفاي رييس هيات مديره استقلال موافقت کرد.

پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، مسعود سلطاني‌فر با تقدير از زحمات شهاب جهانيان با استعفاي او از عضويت در هيات مديره باشگاه استقلال تهران موافقت کرد.

گفتني است اعضاي جايگزين هيات مديره باشگاه استقلال تهران بعد از پايان رقابتهاي ليگ برتر معرفي خواهند شد.

کولاکوويچ:

چند روز آينده درباره بازيکنان اعزامي به ليگ جهاني تصميم مي‌گيريم

سرمربي تيم ملي واليبال گفت: درچند روز آينده تصميم نهايي درباره نفرات اعزامي به ليگ جهاني را مي گيريم.

به گزارش ايسنا، ايگور کولاکوويچ سرمربي تيم ملي واليبال درباره شرايط تمرينات اين تيم گفت: از وضعيت موجود راضي هستم. وارد هفته سوم تمرينات شديم و خوشبختانه مصدوميت هاي زيادي نداريم. گروه دوم که کمي ديرتر آمدند شرايط خوبي دارند و ما روزانه دو نوبت تمرين داريم و سخت کار مي کنيم.

کولاکوويچ در پايان گفت: در روزهاي آينده درباره 18 بازيکن اعزامي به ليگ جهاني تصميم مي گيريم. براي پست هايي که نفراتي زيادي دارند برنامه ريزي کرده ايم و در روزهاي آينده تصميم نهايي را مي گيريم.

روزي 6 ساعت تمرين مي‌کنيم

محمد موسوي: به آينده تيم ملي واليبال خوش‌بينم

سرعتي‌زن تيم ملي واليبال گفت: با توجه به کادر فني و همچنين انگيزه بازيکنان، به آينده تيم ملي اميدوارم.

محمد موسوي در پايان تمرين‌ تيم ملي واليبال گفت: من جزو گروه دوم بازيکنان دعوت شده به تيم ملي بودم و دومين هفته است که تمرين‌هايمان را آغاز کرده‌ايم. تمرين‌ها بسيار سنگين و پرفشار است و در روز حدود 6 ساعت کار مي‌کنيم. شرايط خيلي سخت است اما بايد تحمل کنيم.

او درباره استراحت کادر فني و بازيکنان اصلي تيم ملي گفت: اين اولين بار بود که اين نوع استراحت به بازيکنان داده شد و مي‌توانم بگويم در زندگي‌ام اينچنين استراحتي را تجربه نکرده بودم. تمرين‌ها را خيلي خوب شروع کرديم و خود آقاي کولاکوويچ و همچنين بدنساز تيم، تمرين‌هاي خوبي را با ما انجام داده‌اند.

سرعتي‌زن تيم ملي در پايان گفت:‌در روزهاي اول تمرين‌هاي بدنسازي تيم بيشتر بود اما به مرور زمان کادر فني تمرين‌هاي توپي را بيشتر کرده و من با توجه به کادر خوبي که وجود دارد و همچنين انگيزه بازيکنان بسيار به آينده خوش‌بين هستم.

والورده، جدي ترين گزينه جانشيني انريکه

ارنستو والورده، در حال حاضر جدي ترين گزينه جانشيني لوئيس انريکه روي نيمکت بارسلونا است.

به گزارش ورزش سه، در ابتداي ماه مارس، سرمربي فعلي بارسا، لوئيس انريکه اعلام کرد که در پايان فصل تيم را ترک خواهد کرد و نام چندين کانديدا براي جانشيني او مطرح شد. خورخه سامپائولي، سرمربي فعلي سويا به عنوان جدي ترين گزينه مطرح شد ولي مسئولين بارسا اين موضوع را رد کردند و حالا سامپائولي در مذاکره براي حضور روي نيمکت تيم ملي آرژانتين است.

رونالد کومان، سرمربي اورتون و اسطوره بارسلونا نيز يکي ديگر از کانديدهايي بود که نامش مطرح شد ولي تجربه ناموفق او در والنسيا باعث شد تا مديران باشگاه ، روي او ريسک نکنند و فعلا به عنوان يک گزينه جدي مطرح نشده است.

والورده جدي ترين گزينه حال حاضر است. او دو سال تحت هدايت يوهان کرويف در بارسلونا بازي کرد و در لاليگا، در اسپانيول، ويارئال و والنسيا تجربه مربي گري داشته است. در تابستان قرارداد او با اتلتيک بيلبائو به پايان مي‌رسد، هر چند که بيلبائو در تلاش است که او را حفظ کند.

او در سوپرکاپ سال 2015، با شکست بارسلونا موفق شد باشگاه را براي اولين بار پس از 30 سال به جام برساند ولي با توجه به سياست بيلبائو مبني بر اينکه تنها از بازيکنان اهل باسک استفاده شود، کار بسيار دشواري در اين مدت داشته است.

در همين حال، بارسا شرايط کارلوس اونزوئه، دستيار انريکه را نيز زير نظر دارد و او نيز يکي ديگر از گزينه هاست.

برچسب‌ها:

نظر شما