شناسهٔ خبر: 19010202 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 لاريجاني درباره جلسه غيرعلني مجلس تشريح کرد،

پيگيري وضعيت اشتغال و بيکاري در قالب يک کارگروه

رييس مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: با توجه به جلسه غيرعلني که مجلس ، در خصوص وضعيت اشتغال داشت و گزارشي که وزير کار ارائه کرد، مقرر شد اين موضوع در کارگروهي به عنوان نظام فکري پيگيري شود.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني با آغاز جلسه علني مجلس در خصوص جلسه غيرعلني ، اظهار کرد: از وزير کار خواستيم تا گزارشي را در مورد وضعيت اشتغال که موضوع مهمي است ارائه کنند. البته مساله بيکاري هم که اولويت امسال کشور است و رهبري هم تاکيد کرده‌اند جزو مسائل کلاني است که مجلس به جد دنبال مي‌کند.

وي با بيان اينکه نمايندگان مجلس هم پس از ارائه گزارش وزير کار، نظرات خود را مطرح کردند، گفت: مقرر شد در يک کارگروهي نظام فکري پيگيري شود که اميدواريم اين مساله تاثيرات خود را در حوزه اشتغال کشور بگذارد.

با راي هيات امناي دانشگاه آزاد،

"نوريان" سرپرست دانشگاه آزاد شد

به گزارش عصرايران، براساس خبر منتشر شده در رسانه ها، اعضاي هيات امناي دانشگاه آزاد رئيس دانشگاه را تغيير دادند و به جاي حميد ميرزاده، علي محمد نوريان به عنوان سرپرست موقت منصوب شد.وزراي علوم و بهداشت، به عنوان دو تن از اعضاي حقوقي هيئت امناي دانشگاه آزاد پس از اظهار نظرات خود در اين جلسه براي شرکت در جلسه هيئت دولت از جلسه خارج شدند.

بنا به تصميم هيئت امناي دانشگاه آزاد علي‌محمد نوريان به عنوان «سرپرست موقت» دانشگاه آزاد منصوب مي‌شود

محمدعلي نوريان متولد 1327 رئيس سابق سازمان هواشناسي است. او در سال هاي اخير سمت هاي مهمي در وزارت راه داشته است.

تظاهرات دانشمندان سراسر جهان عليه ترامپ

هزاران تن از دانشمندان و حاميان علم در سراسر جهان در اعتراض به اظهارات دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور آمريکا مبني بر رد علم به تظاهرات پرداختند.به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه اينديپندنت، در اين تظاهرات که با نام "از ملبورن تا مکزيکو" برگزار شد راهپيمايان با در دست داشتن بنرهاي مختلف از رئيس‌جمهور خواستند که از علم و دانش و تجربه گرايي حمايت کند.

در همين راستا، يکي از راهپيمايان در نيويورک اعلام کرد: من استاد دانشگاه هستم و همسرم تاريخ درس مي‌دهد. در حال حاضر دولت کنوني نسبت به حقايق موجود بي‌توجه است.دونالد ترامپ در گذشته اظهاراتي عليه تغييرات آب و هوايي کره زمين اعلام کرده بود که اين اظهارات با انتقادات گسترده مواجه شد.

معترضان در روز زمين در شهرهاي مختلف جهان اين تظاهرات را برگزار کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما