شناسهٔ خبر: 19010175 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر معرفي شد

طي حکمي از سوي مديرعامل بانک شهر، سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومي اين بانک منصوب و معرفي شد.به گزارش آفرينش به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، با حکمي از سوي دکتر حسين محمد پورزرندي، حميد رضا عظيمي به عنوان سرپرست جديد اين مرکز منصوب شد.در بخشي از متن اين حکم با اشاره به سوابق ارزنده و تجارب وي، آمده است:انتظار دارد تا با توکل بر خداوند متعال و بهره برداري بهينه از توان علمي و تخصصي خود در چارچوب شرح وظايف آن امور و با رعايت قوانين و مقررات مرتبط و صرفه و صلاح بانک شهر از تمامي ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي موجود براي انجام ماموريت‌هاي محوله استفاده کرده و در راستاي تحقق اهداف مصوب ابلاغي و اجراي دقيق مصوبات هيات مديره و هيات عامل تلاش و مجاهدت لازم را معمول فرماييد.

فراخوان مهم بانک ملي به منظور تکميل اطلاعات مشتريان

براساس بخشنامه بانک مرکزي، ارائه خدمات به مشترياني که اطلاعات شناسنامه‌اي آنها ناقص باشد از تاريخ 15 ارديبهشت ماه در شعب بانکي امکانپذير نخواهد بود.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک ملي ، مشترياني که داراي کد ملي نامعتبر و اطلاعات شناسنامه‌اي ناقص باشند مي‌بايست حداکثر تا تاريخ پانزدهم ارديبهشت ماه سال جاري با مراجعه به هر يک از شعب بانک ملي ايران و ارائه مدارک از صحت اطلاعات خويش مطمئن شده و در صورت نقص، نسبت به تکميل اطلاعات خود در بانک اقدام نمايند. بديهي است پس از انقضاي مدت ياد شده، ارائه خدمات به افراد مذکور ميسر نمي‌باشد.

اعطاي نشان عالي لياقت و مديريت نوآورانه به مديرعامل بانک‌پاسارگاد

دکتر مجيد قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد، موفق به دريافت نشان عالي لياقت و مديريت نوآورانه Grand Officer اتحاديه اروپا، از سوي سازمان جهاني مديريت اينوا (INNOVA)، به‌دليل پياده‌سازي الگوهاي کلان مديريت نوآورانه شد.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط‌ عمومي بانک‌ پاسارگاد، اين نشان به دليل فعاليت‌هاي نوآورانه و تحسين‌برانگيز بانک‌پاسارگاد در حوزه‌هاي مختلف، به مديرعامل بانک‌پاسارگاد اعطا شد.

اولين مرحله از جشنواره طلايي بانک تجارت برگزار شد

اولين مرحله قرعه کشي جشنواره طلايي پايانه هاي فروشگاهي بانک تجارت با همکاري شرکت ايران کيش، برگزار شد.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک تجارت، در اين مراسم در "بازار رضا" واقع در چهار راه گلوبندک تهران انجام پذيرفت، به قيد قرعه و براساس ميزان امتياز کسب شده ، تعداد 18 کارت هديه پنج ميليون ريالي به پذيرندگان داراي حساب در بانک تجارت اهدا شد.

بازديد معاون شعب استان هاي بانک ايران زمين از استان هاي البرز، قزوين و زنجان

معاون مديريت شعب استان هاي بانک ايران زمين به اتفاق پسنديده مدير شعب استانهاي البرز، قزوين و زنجان از شعب تحت پوشش اين مديريت بازديد بعمل آورد. به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک ايران زمين ، محسن ملکي معاون مدير امور شعب استان ها براي بازديد از مديريت و شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان به اين استان ها سفر کرد، در اين بازديد که در فضاي صميمي و دوستانه بود عملکرد شعب و روند انجام امور جاري مورد بحث و بررسي قرا رگرفت.

بازديد سرزده مديرعامل بانک سرمايه از شعبه مرکزي

عليرضا پويان شاد، مديرعامل و عضو هيات مديره بانک سرمايه، به طور سرزده از شعبه مرکزي بازديد کرد.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک سرمايه، عليرضا پويان شاد، مديرعامل و عضو هيات مديره اين بانک به طور سرزده در شعبه مرکزي حضور يافت و ضمن ديدار با يکايک همکاران اين شعبه، به صورت رو در رو با آنها به گفت و گو پرداخت.

استفاده از خدمات همراه بانک سينا با اثر انگشت

نسخه جديد همراه بانک سينا با باقابليت هاي جديد و جلوه هاي گرافيکي جذاب براي دارندگان کارت هاي شتابي و با امکانات بيشتر براي دارندگان سپرده در بانک سينا به بهره برداري رسيده است.

به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي بانک سينا، در نسخه از همراه بانک سينا که ويژه گوشي هاي اندرويد تهيه شده، کاربري نرم افزار جهت مشتريان بسيار آسانتر و دسترسي سريع به قابليت هاي نرم افزار براي انجام بهينه خدمات مورد نياز فراهم شده است.

به همت بانک اقتصادنوين و همزمان با روز جهاني زمين پاک حاشيه رودخانه جاجرود پاکسازي شد

به همت بانک اقتصادنوين و همزمان با روز جهاني زمين پاک حاشيه رودخانه جاجرود پاکسازي شددر آستانه 3 ارديبهشت روز جهاني زمين پاک (22 آوريل)، به همت بانک اقتصادنوين و در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، حاشيه رودخانه جاجرود در پارک ملي "خجير" با حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده و مديران و کارکنان بانک اقتصادنوين از زباله پارکسازي شد.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک اقتصاد نوين، در اين مراسم که با حضور معصومه ابتکار معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط زيست و شهيندخت ملاوردي معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده و تني چند از مديران، معاونان و کارکنان اين بانک صبح روز جمعه، يکم ارديبهشت برگزار شد، دکتر ابتکار با اشاره به همکاري بسيار خوب بانک اقتصادنوين در ارتقاي شاخص‌هاي محيط زيست در عرصه‌هاي مختلف، به نقش بنگاه‌هاي اقتصادي در اين زمينه اشاره کرد و گفت: نقش بنگاه‌هاي اقتصادي در پيشبرد و بهبود وضعيت محيط زيست محوري و تعيين کننده است.

نظر شما