شناسهٔ خبر: 19009718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ‌خمینی‌شهر خبر داد

ردصلاحیت ۶۱ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در خمینی‌شهر

R41346/P1377/S6,51/CT11

سرپرست فرمانداری ‌خمینی‌شهر گفت: از مجموع ۲۶۴ نفر داوطلب ثبت نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان، ۶۱ نفر رد صلاحیت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمینی‌شهر، مجتبی راعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 264 نفر داوطلب ثبت نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خمینی شهر، 61 نفر در هیئت نظارت یا هیئت اجرایی انتخابات شهرستان رد صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: 20 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان، از رقابت در پنجمین دوره انتخابات قبل از آغاز بررسی‌ها و اعلام نتایج اولیه انصراف خود را اعلام کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر افزود: مهلت قانونی اعتراض از 3 اردیبهشت لغایت 6اردیبهشت بوده که نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان باید به هیئت نظارت استان اصفهان اعتراض خود را تحویل دهند.

وی ادامه داد: هیئت نظارت استان پس ازبررسی‌های لازم در مدت مقرر 10 روزه نتایج را تا 17اردیبهشت به فرمانداری ارائه کرده و ستاد انتخابات شهرستان نیز پس از آن اسامی نهایی داوطلبان را به صورت رسمی اعلام کند و نامزدها نیز در زمان تعیین شده طبق قانون تبلیغات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما