شناسهٔ خبر: 19008260 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

اخبار امنیتی سوریه؛

مناطق جدید فتح شده در حومه حماه

ارتش سوریه وارد منطقه مسجد امام حسین(ع) در خیابان استراتژیک حافظ در محله القابون در شرق دمشق برای اولین بار پس از چهار سال شد و محله القابون را به طور کامل از بوستانهای برزه جدا کردند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری مهر: ارتش سوریه در جریان عملیات ضد تروریستها در حومه حماه موفق به تسلط بر مناطق جدیدی شد و در شرق دمشق نیز دستاوردی مهم با تسلط بر مسجدی در خیابان استراتژیک حافظ در محله القابون به دست آورد.

به گزارش سانا، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه وارد منطقه مسجد امام حسین(ع)  در خیابان استراتژیک حافظ در محله القابون  در شرق دمشق برای اولین بار پس از چهار سال شد و محله القابون را به طور کامل از بوستانهای برزه جدا کردند.

این پیشروی ها سبب خواهد شد که گروههای مسلح به توافق خروج از منطقه تن دهند.

این در حالی است که ارتش سوریه به پیشروی های خود در حومه حماه ادامه می دهد.

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه ضمن به هلاکت رساندن شمار زیادی از تروریستها، علاوه بر انهدام ۳۸ خودرو، سه انبار مهمات، سه تانک و خودرو بمبگذاری شده را منهدم کردند و مقادیری نیز سلاح و مهمات به غنیمت گرفتند.

ارتش سوریه بر مناطق حلفایا، زلین، الویبده، بطیش، زور الناصریه، زور ابوزید، تل الناصریه و تل المنطار در حومه حماه مسلط شد. ارتش سوریه به عملیات ضد جبهه النصره در حومه حماه پس از تسلط بر این مناطق ادامه می دهند.

خبر دیگر اینکه تروریستهای داعش شماری از افراد خود را که تابعیت عراقی داشتند در میدان الفیحاء در شهر البوکمال در حومه جنوب شرقی دیرالزور به اتهام خیانت اعدام کردند.

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد: نیروهای سوریه دموکراتیک بر همه راههای استراتژیک منتهی به الرقه مسلط شدند.

برخی منابع نیز از کشته شدن هفت نفر در حمله هوایی آمریکا به بازاری در شهر الطبقه سوریه خبر دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما