شناسهٔ خبر: 19006647 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در مراسم قرعه کشی امشب برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی چه اتفاقی می‌افتد؟

مراسم قرعه کشی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت 22 به صورت زنده از شبکه یک سیما ، شبکه خبر و رادیو ایران پخش می شود.

صاحب‌خبر -
در مراسم قرعه کشی امشب  برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی چه اتفاقی می‌افتد؟به گزارش خبرنگار  گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت 22 به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو ایران پخش می شود. 

مدعوین این مراسم رییس رسانه ملی، اعضا ستاد انتخابات وزارت کشور، رئیس و اعضا ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، نمایندگان نامزدها، نماینده شورای نگهبان ، نماینده وزیر کشور، دبیر هیئت اجرایی و مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و نماینده دادستان کل کشور هستند.

علاوه بر این شاید در این مراسم دادستان کل کشور و وزیر کشور، سخنگوی شورای نگهبان، نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما نیز حضور یابند. 

نحوه قرعه‌کشی بدین صورت است که نمایندگان نامزدها اعدادی که روی گوی های طراحی شده حک شده به صورت تصادفی و به قید قرعه بر می دارند و با توجه به گوی انتخاب شده ، کنداکتور پخش برای آن نامزد (با توجه به قرعه انتخاب شده آن نامزد) مشخص می گردد و بعد از این اتفاق  همه می توانند جدول پخش برنامه های هر نامزد را مشاهده نمایند.

کنداکتور برنامه های نامزدها هم اکنون مشخص شده است و فقط امشب هر نامزد متناسب با عددی که انتخاب می کند در این کنداکتور جا می گیرد. 

لازم به ذکر است اینکه چه کسی اول گوی قرعه کشی را انتخاب کند نیز در یک قرعه کشی مختصر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/


نظر شما