شناسهٔ خبر: 19006534 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

لغو کنسرت فریدون آسرایی در گناباد

صاحب‌خبر -
کنسرت فریدون آسرایی که قرار بود در 4 اردیبهشت ماه در گناباد برگزار شود لغو شد.

سرهنگ رضا گیوزاد، جانشین فرماندهی انتظامی گناباد در گفت و گو با ایسنا، درباره علت لغو این کنسرت اظهار کرد: به علت عدم اخذ مجوزهای صادره از مراجع ذی صلاح، اجرای کنسرت فریدون آسرایی در گناباد لغو شده است.

این در حالی است که سرپرست اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت وگویی لغو کنسرت موسیقی فریدون آسرایی در گناباد را تکذیب کرد.

محسن سمیع همچنین گفت: برگزاری کنسرت موسیقی فریدون آسرایی در گناباد پابرجاست و نامه ای مبنی بر لغو این کنسرت به فرمانداری و این اداره کل ارائه نشده است.

وی با اشاره به اینکه بلیت این کنسرت موسیقی نیز به صورت کامل به فروش رسیده و لغو آن موجب سرگردانی مردم می‌شود، بیان کرد: امیدواریم با هم افزایی بیشتر مسئولان در عرصه‌های مختلف مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

به گزارش ایسنا، فرماندار گناباد نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کسی با کلیت برگزاری کنسرت در این شهرستان مخالفت نکرده ، اظهار کرد: این کنسرت در این زمان خاص به دلیل عدم اخذ برخی از مجوزها مثل اماکن به تعویق افتاده است.

محمدعلی نبی پور افزود: مجوز برگزاری این کنسرت از اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و این فرمانداری صادر گردیده ولی مجریان برگزاری از اخذ سایر مجوزات مثل اماکن کوتاهی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: گناباد یکی از شهرهایی است که در منطقه به خاطر خاصیت معنوی آن از اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و برنامه‌های نشاط آور به این جایگاه لطمه ای وارد نخواهد کرد.

فرماندار گناباد همچنین ادامه داد: اکثر مردم از برنامه‌هایی که باعث ایجاد نشاط در سطح جامعه می‌شود و در چارچوب قانون است استقبال می‌کنند، تأکید ما بر این است که در کنار برنامه های مذهبی که داریم باید برنامه‌های نشاط آور هم در سطح جامعه برگزار شود تا باعث سرزندگی مردم شود.

برچسب‌ها:

نظر شما