شناسهٔ خبر: 19006521 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره ابن سینا در واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند

برگزیده‌های دومین جشنواره جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد (ابن سینا) در بخش‌های زبان و ادبیات فارسی، امام خمینی (ره)،پایان نامه دانشجویی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی و اجتماعی و ناشران در واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، در بخش زبان و ادبیات فارسی کتاب «تجلیل اشعار اسرار البلاغه» به تالیف دکتر جلیل تجلیل و در بخش امام خمینی (ره) ، کتاب خطابات قانونیه از منظر امام خمینی(ره) به تالیف عبدالرضا فرهادیان به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند. 

در بخش پایان نامه دانشجویی  کتاب تصحیح انتقادی رساله عرفانی از شاه نعمت اله ولی به تالیف دکتر مسعود دهش و در  بخش علوم انسانی و اجتماعی کتاب محاط در محیط به تالیف علیرضا بندر آباد و آزاد شاهچراغی و کتاب ارامنه جلفای نو در عصر صفوی به تألیف شکوه السادات اعرابی هاشمی، کتاب نواندیشان ایرانی به تألیف سید علی محمودی، کتاب حکمت احکم به شرح و ترجمه رحمت الله شریعتی نجف آبادی، کتاب سیمای اولیاا... در جایگاه ولایت در عرفان و تصوف به تألیف امیرحسین همتی، کتاب طرح‌های تحلیل واریانس و رویکرد مفهومی SPSS  و SAS  به ترجمه علیرضا کیامنش و مژگان جعفری به عنوان اثر برگزیده شناخته شدند.

همچنین در  بخش علوم انسانی و اجتماعی، کتابهای دوران گذار روابط بین‌الملل در جهان پساغربی به تألیف محمد جواد ظریف و سید کاظم سجادپور و عباداله مولایی، کتاب برنامه‌ریزی و مدیریت شهری جدید به تألیف آقایان دکتر رحیم سرور، محمدرضا توکلی و حمید بحیرایی، کتاب تاریخ دارالشفا آستان قدس رضوی به تألیف سالم حسین زاد و کتاب آنالوطیقا طراحی به تألیف محمود رضایی شایسته تقدیر شدند

در بخش علوم پزشکی، کتاب عفونت پری ایمپلنت به ترجمه وحید اصفهانیان، مهرناز صدیقی، مهرنوش صدیقی، نسیم فرخانی و محمدرضا غفاری برگزیده شد.

در بخش فنی و مهندسی، کتاب مبانی رفتاری رس ها از دیدگاه مهندسی ژئوپلوتیک به تألیف امیررضا گودرزی، کتاب احتیاجات غذایی ماهی و میگو به ترجمه مرتضی مهری و فاطمه شیرمحمد و کتاب سیستم های کنترل خطی به تألیف دکتر امیرهوشنگ مزینان برگزیده شدند. همچنین در همین بخش کتاب " تغییرات محیطی کره زمین در کواتنر تألیف رسول صمدزاده و کتاب کاربردهای طیف سنجی به ترجم راحله قربانی شایسته تقدیر شدند.

 همچنین در بخش ناشران ، انتشارات واحد خراسان به‌عنوان ناشر برگزیده و انتشارات واحد تهران جنوب به‌عنوان ناشر شایسته تقدیر تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما