شناسهٔ خبر: 1900618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همزمان با هفته کتابخوانی/

کتابخانه‌های جدید در شهرکرد افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کتابخانه های چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ۶ کتابخانه در شهرکرد افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهروز صادقی پیش از ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌ها اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در کشور کم‌ترین میزان سرانه مطالعه در کشور را دارد.

وی از افتتاح 6 باب کتابخانه در شهرستان شهرکرد در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبرداد و افزود: شهرداری شهرکرد 100 میلیون ریال برای تکمیل کتابخانه آیت الله دهکردی شهرکرد کمک می‌کند.

مدیرکل کتابخانه های چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه طرح تفکر یکی از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است که این طرح براساس شاخه‌بندی به 16 طرح دیگر تبدیل شده و جنبه ملی دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: در سال 91 نزدیک به 35 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های استان اهدا شده است.

وی افزود: حق عضویت در چهارمحال و بختیاری بین یک تا 4 هزار تومان است که مبلغی معادل 600 تومان آن برای تهیه کارت دریافت می‌شود ولی در استان‌های هم‌جوار این میزان  از 4 تا 15 هزار تومان نیز می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه های چهارمحال و بختیاری گفت: اداه کل امور کتابخانه‌های استان قصد دارد برای همسان‌سازی یک افزایش قیمت با شیب ملایمی را داشته باشد.

صادقی گفت: طرح افزایش قیمت برای خانواده معزز شهدا، خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و نوجوانان زیر 14 سال نیم بهاست.

انتهای پیام/ ب

نظر شما