شناسهٔ خبر: 19004551 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مجیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو،

خرمای ختم «تولید ملی» در دانشگاه آزاد قزوین توزیع شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در خصوص پخش خرمای ختم «تولید ملی» در این دانشگاه گفت: این مراسم در آستانه ورود رئیس جمهور به استان جهت اعتراض به درنظر نگرفتن اولویت‌های کشور و وضع اقتصادی و معیشتی مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص پخش خرمای ختم تولید ملی در دانشگاه آزاد قزوین گفت: این مراسم در آستانه ورود رئیس جمهور به استان جهت اعتراض به درنظر نگرفتن اولویت های کشور و وضع اقتصادی و معیشتی مردم برگزار شد.

 

وی افزود: تعطیلی زنجیره ای کارخانجاتی که سال ها مشغول به کار بودند و حتی جنگ تحمیلی آن ها را تعطیل نکرده بود و بدلیل عدم حمایت مسئولین و واردات بی رویه و بیکار شدن تعداد زیادی از کارکنان این کارخانه ها و ایستادن چرخه تولید ملی آن هم در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و بی توجهی به توصیه های رهبر و مطالبه مردم در اقدامی نمادین دانشجویان دانشگاه های مختلف در سطح کشور مراسم ترحیم گرفتند و خرمای ترحیم تولید ملی را پخش کردند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین تصریح کرد: این مراسم در استان قزوین نیز به دلیل دارا بودن شهرک های صنعتی و تولیدی زیادی برگزار شد.


مجیدی در پایان گفت: با وجود اینکه مسئولین دانشگاه در این مراسم حضور نیافتند، اما امروز نیز این برنامه در دانشکده صنایع جنب دفترمرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد قزوین تکرار خواهد شد.

 

نظر شما