شناسهٔ خبر: 19003368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیمان اکبری: نمی‌توان بازیکنان باتجربه را کنار گذاشت

71507

مربی تیم ملی والیبال گفت: باید در کنار بازیکنان باتجربه‌مان، بازیکنان جوان را هم به تیم اضافه کنیم اما نباید بازیکنانی که در اوج پختگی هستند را کنار بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال در پایان تمرین تیم ملی درباره تمرین‌های ایگور کولاکوویچ گفت: هر مربی برای خودش شیوه تمرینی دارد که در نهایت با استفاده از آن می‌تواند به هدفش برسد.  هر مربی با استفاده از دانسته‌هایش و همچنین آماده کردن بازیکنان از لحاظ روحی آن‌ها را در شرایطی قرار می‌دهد که تمرین‌های خوبی را انجام بدهد. امیدوارم با تمرین‌هایی که سرمربی تیم ملی طراحی کرده و همچنین انگیزه‌ای که بازیکنان دارند به شرایط ایده‌آل برسیم.

او ادامه داد: آنچه که در ابتدای تمرین‌ها نگران کننده بود آسیب دیدگی برخی از بازیکنان‌مان بود که خوشبختانه برطرف شده و همه آن‌ها به بهبودی نسبی رسیده‌اند.

مربی تیم ملی والیبال درباره نتایج تیم ملی در لیگ جهانی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم به مانند گذشته و حتی بهتر از آن کار کنیم. شاید در گذشته والیبال ما را خیلی نمی‌شناختند اما روی والیبال ایران حساب ویژه باز می‌کنند و تیم تقریبا شناخته شده است و همین کار را سخت می‌کند.

اکبری درباره اینکه سرپرست فدراسیون والیبال اعلام کرده باید خون تازه‌ای به والیبال ایران تزریق شود گفت: آقای داورزنی تجربه انجام این کار را دارد و موفق هم بوده است. خیلی از بازیکنان ما در حال حاضر سن و سال زیادی ندارند و نباید آن‌ها را کنار گذاشت بلکه باید این بازیکنان حفظ شوند و جوانترها را به تیم اضافه کنیم. برخی از بازیکنان نظیر معروف و موسوی اوج پختگی خود را پشت سر می‌گذارند و باید از پتانسیل آن‌ها استفاده کنیم. برنامه فدراسیون و همچنین کولاکوویچ این است که از بازیکنان جوان هم استفاده شود.

انتهای پیام

نظر شما