شناسهٔ خبر: 19001311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابتهای جهانی و مسابقات آسیایی

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: با اقدامات و تلاشهای انجام داده شده برای فراهم کردن زیرساختهای ورزشی، اردبیل می‌تواند میزبانی از رقابتهای جهانی و مسابقات آسیایی را بر عهده بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی افزود: ایجاد زیرساختهای لازم برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا به صورت همه‌جانبه مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه احداث هتل استاندارد موضوعی است که برای میزبانی مسابقات باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این‌که اردبیل آماده میزبانی از رقابتهای جهانی و مسابقات آسیایی است، گفت: با تامین زیرساختها و امکانات لازم از این پس اردبیل می‌تواند به عنوان یک میزبان شایسته برای برگزاری مسابقات باشد و امیدواریم بتوانیم از این پس نیز بتوانیم افتخار برگزاری این مسابقات را داشته باشیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل تصریح کرد: باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود، چرا که میزبانی برگزاری این مسابقات در این استان می‌تواند برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان اردبیل نقش مهمی داشته باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

فلاحی با اشاره به این‌که سالنهای ورزشی رضازاده و شهید آسمانی در استان اردبیل استانداردسازی شده است، بیان کرد: به طور حتم از این پس نیز این سالنها می‌توانند ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات آسیایی داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

وی افزود: مسابقات والیبال امیدهای آسیا 11 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و با پیش‌بینیهای انجام یافته چهارم اردیبهشت ماه سالنهای ورزشی به طور کامل آماده‌سازی می‌شود و برگزاری مسابقات به صورت باشکوه و منظم انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ع

نظر شما