شناسهٔ خبر: 18999419 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌های تبلیغاتی و تخلفات رئیس واحد پرند دانشگاه آزاد در سکوت سازمان مرکزی

دانشگاه آزاد واحد پرند این روزها درگیر برنامه‌های نمایشی و تبلیغاتی آقای رئیس است و سؤال مهم درباره مجوزهایی است که سازمان مرکزی برای تخلفات رئیس ستاد انتخاباتی روحانی صادر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نگاهی گذرا به وضعیت این روزهای دانشگاه آزاد پرند مشتی نمونه خروار حال و روز این روزهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانشگاهی که در بدو ورود کیوان صائب سرپرست جدیدش 13 هزار و 700 دانشجو داشت و در حال حاضر تعداد دانشجویانش به 10 هزار و 600 دانشجو کاهش پیدا کرده است و در خطر زیان ده شدن است. این در حالی است که واحدهایی که در سال گذشته دقیقا شرایطی مشابه پرند داشته اند و در حال حاضر با مدیریت اصولی دوبرابر دانشجو جذب کرده‌اند.

صائب در جلسات مدام از تصویب رشته های جدید و رونق دانشگاه دم می‌زند، نکته قابل توجه اینکه در دوران مدیریت وی هیچ رشته جدیدی برای این واحد تصویب نشده است و برعکس رشته ارشد حسابداری که در زمان ریاست قبلی با پیگیری به این واحد آموزشی اضافه شده بود و متقاضی زیادی داشت، به دلیل عدم جذب هیئت علمی متناسب با این رشته از دست رفت!

حال سوالی که مطرح است اینکه به جای اصرار به جذب 6 هیئت علمی برای رشته‌هایی که موجود نیست و موظفیشان در واحدهای دیگر است و در عین حال این واحد آموزشی مجبور به پرداخت حقوق آنهاست، بهتر نبود آقایان منافع دانشگاه را درنظر بگیرند.

به گفته جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد پرند، این روزها این واحد آموزشی درگیر برنامه‌های نمایشی و تبلیغاتی آقای رئیس است، سوال مهم درباره مجوزهایی است که سازمان مرکزی برای این انتخاب‌های پر از اشکال صادر می‌کند و اینکه آیا هیچ کارشناسی در این مورد صورت می‌گیرد یا فقط بر اصل رابطه این مجوزها از سازمان صادر می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما