شناسهٔ خبر: 18997213 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

معاون بنیاد مسکن خبر داد

تحول 313 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر

ایرنا

معاون مسکن ‌شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 313 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را تحویل متقاضیان داده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش بولتن نیوز، جواد حق ‌شناس  افزود: سهم بنیاد مسکن از پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در مجموع 347 هزار و 703 واحد بود که تاکنون عملیات اجرایی 313 هزار واحد آن به پایان رسیده است.
وی با بیان این که از این تعداد واحد مسکن مهر، بیش از 290 هزار واحد آن به مرحله فروش اقساطی رسیده است، گفت: هم اکنون دارندگان این واحدها در حال پرداخت اقساط خود به بانک عامل هستند.
معاون مسکن ‌شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ اظهارداشت: از باقی مانده واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در کشور بیش از 8 هزار واحد آن بدون متقاضی است، گفت: 12 هزار نفر نیز با تسویه حساب از تحویل واحدهای مسکن مهر در این شهرها منصرف شده اند.
حق شناس یادآورشد: هم اکنون ساخت بیش از 13 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن ادامه دارد و تلاش می کنیم تا نیمه اول سال جاری به پایان برسد.
معاون مسکن ‌شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ با اشاره به این که از زمان آغاز پروژه مسکن مهر در شهرهای زیر25 هزار نفر در کشور، تاکنون 93 درصد این پروژه ها به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای یاد شده در دست اقدام است و تاخیر در پرداخت تسهیلات و تاخیر یک ساله در آغاز این پروژه ها دلیل عدم اتمام آن تاکنون بوده است.
پیش از این علیرضا تابش رئیس بناید مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر اعلام کرد: در این پروژه قرار است بنیاد مسکن بیش از 347 هزار واحد احداث کند که تاکنون 313 هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده و 34 هزار واحد دیگر باقی مانده که تاکنون متقاضیان 12 هزار واحد آن انصراف داده و 8 هزار و 400 واحد آن فاقد متقاضی است.
وی یادآورشد: پیشرفت فیزیکی 13 هزار و 520 واحد مسکن مهر باقی مانده هم اکنون به بیش از 85 درصد رسیده و از پروژه های مسکن مهر در 880 شهر زیر 25 هزار نفر، 560 شهر به پایان رسیده و مابقی نیز در دست تکمیل است.

برچسب‌ها:

نظر شما