شناسهٔ خبر: 18997180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تاکید بر افزایش همکاری‎های جهاددانشگاهی و دانشگاه قم

نمایندگی قم

در دیدار مدیران جهاددانشگاهی واحد استان قم و رئیس دانشگاه قم بر لزوم افزایش همکاری‎های علمی و پژوهشی و فرهنگی دو نهاد تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مدیران جهاددانشگاهی واحد استان قم با حضور در دانشگاه قم با حجت‎الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز رئیس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.
در ابتدای این دیدار محمد ابراهیم فقیه زاده عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با اشاره به ظرفیت‎ها و اقدامات عملی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در مراکز دانشگاهی گفت: دفاتر این واحد در دانشگاه‎ها به شکل مستمر طرح‎ها و برنامه‏‌های خود را در بخش‎های علمی ناظر به نیازهای روز و در جهت ارتقای توان علمی و عملی دانشجویان برای ورود بهتر به بازار کار و توانایی بیشتر در امور مختلف علمی و کاربردی و مهارتی دنبال می‎‏کنند.


وی با بیان اهمیت فعالیت‎‏های این نهاد انقلابی در دانشگاه قم بیان کرد: امیدواریم در سال جدید نیز فعالیت‎های جهاد در زمینه برگزاری کلاس‎های آموزشی، طرح‎های علمی و پژوهشی و.... افزایش یابد و این تعاملات موجبات رشد علمی و مهارتی دانشجویان و نسل آینده ساز کشور را فراهم کند.


در ادامه حجت‎الاسلام والمسلمین دیرباز نیز با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی و مولود انقلاب است که در همه زمینه‎ها به دنبال ایجاد الگوهای جدید در تولید علم و پیشرفت بر اساس و معیارهای دینی و ارزشی است.


وی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر جهاددانشگاهی قم تلاشی پیگیر برای توان افزایی علمی وعملی دانشجویان این دانشگاه داشته است و خوشبختانه ثمرات ارزشمندی نیز از همکاری دانشگاه و این واحد ایجاد شده است.


رییس دانشگاه قم ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک، این همکاری‎ها ارتقا یافته و شاهد رشد و بالندگی بیشتر جوانان آینده ساز کشور و استان باشیم.


در ادامه نیز دو طرف بر لزوم تقویت همکاری‎های علمی و فرهنگی و پژوهشی و انعقاد تفاهم نامه‎های جدید همکاری جهت افزایش فعالیت‎ها تاکید کردند.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما